Uitgerekend oktober 2017

Hiii gelukkigste vrouwen op de aardbodem.

Bij mij kan het ook niet meer stuk.

Na 2 jaar zonder hulp van de gynaecoloog toch samen zwanger geraakt. Lange tijd clomid geslikt, en nu een half jaar gestopt. En een positieve test. 03-01-2017 menstruatie dag. Volgens de gynaecoloog zou ik nu aan week 5 zijn begonnen en mag ik gelukkig al over 2 weken voor de eerste echo. Ik moet zeggen dat de dagen verschillend zijn. Vandaag heb ik nergens last van en gister had ik pijn aan mn botste  en was ik wat misselijk in de ochtend. Verschilt dat bij jullie ook zo? Wel grappig dat jullie de eerste zijn  aan wie ik mijn zwangerschap bekend maak! Heel veel succes allemaal .het zijn spannende tijden tot week 12 en wat duurt wachten toch lang!! Xxx

Lisette1989 Jaa bij mij verschilt het ook per dag. Heb vooral 's avonds het meeste last en soms 's middags wat. Maar heb tot nu toe nog niet echt veel te klagen. :)

Ben benieuwd wanneer ik voor de eerste echo mag. Heb mij gister aangemeld en zit nu in spanning te wachten op een telefoontje haha.

Mlb fijn om te lezen dat t bij jou ook zo wisselt. Mn vriend kan het ook pas geloven wanneer hij de echo ziet. Je wilt het zo lang en dat is het ineens zover! Eerste wat ik dacht toen ik die test las was. Helpppp nu moet het er nog uit haha. Hoop dat je snel je telefoontje krijgt!

Hey sil14. Toevallig ik heb ook een schildklierprobleem. Bij mij werkt die te traag. Ik heb alleen telefonisch contact gehad met de huisarts. Moest medicatie verhogen en na 4 weken bloedprikken en dan even een afspraak bij hem maken. Nu 2 weken geleden dat ik ben begonnen met ophogen.

Heey DaniP88, Zojuist contact gehad met de verloskundige. Ik heb maandag 27-2 mijn eerste vroege echo en op 22 maart de intake bij de verloskundige praktijk. Spannend allemaal dus. Vanmiddag naar de huisarts en ik verwacht dat ik opnieuw moet bloedprikken om te kijken welke dosis ik moet innemen. Ik hoop dat er nog Thyrax is omdat ik bang ben om over te stappen op  andere medicatie.

Vandaag iets meer hoofdpijn en vermoeidheid. Ook gaat het slapen iets minder. We keep in  touch!

Oooh je slikt nog thyrax. Ik moest in september over naar levothyroxinenatrium van teva. Maar dat is mij 100% meegevallen. Voel mij zelf beter op deze medicatie. :) maar kan me voorstellen dat nu je zwanger bent je niet wil overstappen. Maar lees via een fb groep dat er geen thyrax meer is en dat het nog zeker een aantal maanden duurt voor het weer beschikbaar komt ALS het nog weer beschikbaar komt. Hoezo krijg je een vroege echo dan. Ik heb het eigenlijk tijdens het telefoontje met de vk vergeten te vermelden...

Ik heb tot nu toe nog niet echt klachten. Gisteren af en toe gespannen borsten en merk wel dat deze aan t groeien zijn. En af en toe krampen alsof je ongi moet worden. Dat vond ik best spannend, maar gelukkig hoort dat er bij ;)

ben helaas wel grieperig. Gezien die in de lucht hangt, gooi ik m niet op mijn zwangerschap. Hoop alleen dat mini daar niet onder lijd...

Ik heb de vk vandaag gesproken en heb 28-2 onze eerste afspraak. Dan ben ik 8 +2 zover ik weet. Duurt laaaaang!!! Vind het nu al zó spannend!

Ik heb in het verleden ook trombose gehad. Allemaal risico's dus vandaar een vroege echo. Bij onze apotheek in Eindhoven is nog wat beschikbaar dus hopelijk blijft dit zo. Vind het een te grote risico om nu over te stappen. Het gaat nu hartstikke goed.

ik zit nu in de wachtruimte van de huisarts dus ik zal het zo wel horen hoe of wat. Ook ga ik even vragen wat je tegen de hoofdpijn kan doen. Mag je bijvoorbeeld paracetamol slikken?

Terug
Bovenaan