Uitgerekend oktober 2017

Hey ladies!

Allereerst gefeliciteerd allemaal.

ik had op 21-01 en 23-01 een positieve test. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 03-10. Spannend allemaal he. Bij ons was het de eerste ronde gelijk raak, had het nog niet verwacht nu, maar we zijn er natuurlijk heel erg blij mee. Mijn eerste afspraak bij de verloskundige staat gepland op 22-02. En dan wordt er een afspraak ingepland voor de termijnecho. En dinsdag komt iemand van moeders voor moeders langs. Spannende tijd!! Vriendlief komende week niet thuis, ben bang dat de tijd dan nog langzamer lijkt te gaan.

Gefeliciteerd allemaal!

Na ruim 1,5 jaar hadden wij voor het eerst een positieve test in handen op 28 januari! Zo blij!!

24 februari staat de eerste echo gepland en op 2 maart de intake met de verloskundige. 6 oktober is hoogstwaarschijnlijk de uitgerekende datum.

Ik kan echt niet wachten tot de eerste echo.. het lijkt nog zo ver weg!

Met vlagen ben ik een beetje misselijk maar vooral veel sneller moe savonds. Voor 22.00 lig ik al heerlijk te slapen haha.

Groetjes

Hoi Dames,

ik meld me ook aan bij jullie. Ben rond 15 oktober uitgerekend van ons eerste kindje. Had op 1-2 onverwachts een postieve zwangerschapstest.

Klachten: gevoelige tepels sinds gister, vlagen misselijkheid en soms heel erg moe en dan weer energiek. Inderdaad ook om 10 uur knock out haha.

Sorayaee ja ik heb ook van die krampjes, soms best heftig. Maakt me gelijk weer onzeker..

Jeeeeuj wat een hoop reacties! Wat leuk. Allemaal gefeliciteeeerd.

Ook bij ons was het gelijk raak. Heel onwerkelijk en super bijzonder. Ik heb zojuist naar de huisarts gebeld en ik kan vanmiddag om 15:50 terecht. Wel vervelend dat je meteen moet liegen tegen je werkgever maar goed...Ook de verloskundige gebeld. Dit omdat ik schildklierafwijking heb(daardoor dus medicatie heb), plus in het verleden trombose. Extra spannend allemaal.

Wat ik voel... Pijnlijke en grote borsten, af en toe vlagen van misselijk, mijn geur is extra extra versterkt, menstruatiepijn, euforisch en dan weer een beetje chaggy, moe, veel plassen...

Niet te veel zorgen maken allemaal, je hebt er toch geen invloed op. Geniet ervan, want stress is natuurlijk absoluut niet goed.

<p style="text-align: left;">Ik heb ook last van krampen, als menstruatie pijn.. extreem moe en super snel buiten adem. Verder helemaal nergens last van</p>
<p style="text-align: left;">Hebben jullie heel de dag last van krampen? Ik s'ochtends niet maar in de middag/ avond wel. Vanwege m'n eerdere miskraam zorgt dit voor paniek bij mij</p>

Ja ik heb inderdaad ook krampjes. Alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Fijn om te horen dat jullie dit ook hebben. Maakt me wat minder onzeker haha!

Terug
Bovenaan