Uitgerekend oktober 2019

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vandaag is m'n NOD, maar gister en zondag al 3x positief getest. Nu even wachten dan ga ik denk as. zondag nogmaals testen. Als deze positief is kan ik maandag de verloskundige bellen. Volgens de berekeningen zou ik dan begin oktober uitgerekend zijn.</p><p>Gezellig als mensen zich aansluiten! :)</p>

Hey! 
Gefeliciteerd Jooks! Ik sluit graag aan hier. Ik heb vanochtend (1 dag na NOD) positief getest! Zoooooo blij en zooooo dankbaar. 
Ik heb net de intake ingevuld bij de verloskundige en wordt z.s.m. gebeld om de afspraak in te plannen. 
Geschatte uitgerekende datum is hier 2 oktober 2019

@LisaMartine, 
Super leuuuuk!
Ik kan het echt niet geloven zeg, zo bijzonder.
Het was voor ons in 1x raak en dat had ik dus echt niet verwacht. Wel gevoel in m'n achterhoofd gehouden dat het zo kon zijn, maar toch...
M'n man gelooft het nog steeds niet echt, maar lekker houden zo als ik dan na NOD nog een x positief test kan ik hem echt verrassen.
En bij jou?

Hoi!
Ik sluit me aan! 2x 2 dagen voor NOD vet positief getest, 1x 1 dag voor NOD ook positief getest. Zondag nog een keer testen puur omdat ik het nog niet kan bevatten hihi.
over 2,5 week 1e echo gepland. Geschatte uitrekeningsdatum begin okt 2019.
Gefeliciteerd Allen!

Ah super fijn dat het zo snel raak was Jooks! Als ik je 1 tip mag geven; stop wel 'snel' met testen, want op een gegeven moment wordt je hCG hormoon zo hoog dat het lijntje minder duidelijk kan worden omdat de test het bij wijze van niet meer aankan. Maar dan kan je het gevoel krijgen dat er iets is ;) 
Bij ons was het ronde 1 ook raak, maar dat werd een miskraam met 6 weken. Nu 9 maanden verder (was anders as zondag uitgerekend) is het raak. Zo blij

Ik sluit me ook aan! Had gisteren mijn nod maar kon me niet inhouden. Had dinsdag al getest, negatief. Gisteren en vandaag met vroege testen wel positief! Ik heb zaterdag een klein beetje bloedverlies gehad dus waarschijnlijk de innesteling. Ik kan het ook half niet geloven! Wij zaten in de 2e ronde dus dat is ook snel gegaan. Hebben jullie al ergens last van? Ik persoonlijk niet echt (houden zo ??). En hebben jullie al een verloskundige gebeld? 

@LisaMartine, thanks voor je tip, dat wist ik niet dus weer wat geleerd :) Wat sneu dat je een miskraam hebt gehad, dat is wel iets (en waarschijnlijk heel veel met ons) bang voor ben. Maar dat kun je toch niet van te voren weten dus we kunnen nu maar beter blij zijn met dit gevoel. Hopelijk gaat het deze keer wel goed!
@Rowan, ook gefeliciteerd! Nee, nergens last van. Zojuist wel foliumzuur gehaald want dat raden ze allemaal aan. Hopelijk blijft het idd zo haha. 
Nog geen verloskundige gebeld, ik denk dat ik dat volgende week maandag ga doen.

Terug
Bovenaan