Uitgerekend oktober 2019

Gefeliciteerd dames!!Wat spannend hè? 
Ik vind het nog erg onwerkelijk. Vandaag is mijn NOD, gister al een positieve test en vandaag met weken-indicatie. Ben volgens eigen berekening op 4 oktober uitgerekend.
Dit is mijn 3e zwangerschap. Eerste zwangerschap is misgegaan bij 8,5 week (was een Mola-zwangerschap, dus had nog flink wat gevolgen. We mochten o.a. bijna een jaar lang niet zwanger worden.
Op 29 april 2018 trotste ouders geworden van zoontje Jim. Die is nu bijna 9 maanden. Mede door mijn leeftijd (32 jaar) en de kans op herhaling van Mola, dit jaar weer begonnen en gelijk raak.
Ga dadelijk alles invullen van de VK. Rond de 6 weken krijgen wij een 1e echo om Mola uit te kunnen sluiten. Tot die tijd durf ik het eigenlijk nog niet te geloven. 
Gelukkig nog geen last van heftige kwaaltjes. Alleen een beetje last van maagzuur. 

Allen die aangesloten zijn, leuk en gefeliciteerd! 
Gisteren heb ik Mn ouders op de hoogte gesteld. Eerste x en vind het best spannend allemaal. Kun nu in ieder geval moeders om raad vragen ?
en maandag de verloskundige maar bellen. 
Jullie al last van kwaaltjes?
ik ben gelukkig niet misselijk maar het lijkt wel of k een lintworm heb. Nog tips voor makkelijke en gezonde tussendoortjes?

Bij mij begint de (hele ochtend al) misselijkheid uitgerekend vandaag op Mn verjaardagsfeestje..  wijdt t straks maar aan de taart.  Bijna niemand weet het nog!

Gefeliciteerd allemaal
ik as di 5 weken zwanger
vind het wel heel spannend omdat ik veel steken en krampen heb
ben dan 1 okt uitgerekend
heb al een dochter van 4 en zoon van 3

Ik mag ook aansluiten! Had gisteren een positieve test in handen. Ben 2 oktober uitgerekend. Wel spannend allemaal, heb in aug een miskraam gehad met 8 weken. 
Wel al zwangerschapskwaaltjes. Ietsje misselijk smorgens, weinig eetlust en sterke reuk! 
Heb overigens al een dochtertje van 17 maanden. 

Hoi allemaal,

leuk dit forum en super spannend!
ik heb gisteren getest en blijk zwanger, uitgerekende datum zal ong 5-10-2019 zijn. 
Ben erg aan het wennen en heb moeite met het te geloven. :)
ik heb een zoontje van 8. 
Het lukte ons niet om zwanger te worden, 1,5 jaar lang, hebben het zwanger worden uiteindelijk vanwege meerdere vervelende omstandigheden op een laag pitje gezet en spiraal laten plaatsen. 
Spiraal verwijderd in december, dus dit hadden we echt nooit verwacht. 
Hopelijk wordt ik zsm gebeld door verloskundige. 
Leuk dames, gefeliciteerd allemaal!
groetjes Marie

Hoi allen,
Hier ook een positieve test! Maandag of dinsdag zou in ongesteld moeten worden maar ik had zo'n voorgevoel en dus getest en super positief! Nog wel heel onwerkelijk.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd! 
Ik ben volgens eigen berekening op 8 oktober uitgerekend. Ons eerste kindje wordt het. Kwaaltjes heb ik nog niet echt, behalve een zeurend gevoel in m'n onderbuik ten hoogte van m'n schaambot. Dit heb ik nu een week. Jullie daar last van? 

Terug
Bovenaan