Uitgerekend oktober 2019

@ Jooks, ja maar goed bedenk dat maar 10% van de zwangerschappen een miskraam worden hé ;) Probeer echt te genieten en niet te veel te denken aan wat er mis kan gaan! :) Realitisch blijven is goed, maar het is gewoon een super mooi moment!

@LisaMartine, je bent goed ingelezen hoor haha. 
Ik moet zeggen dat wij er ook nog niet heel erg mee bezig waren, een kindje krijgen vonden we leuk maar we waren er niet heel erg bewust mee bezig. Maar verder hebben we alles wel voor elkaar dus het is van harte welkom. Is het ook jouw eerste?
Hoe doen jullie het met werk? Blijven werken, minder werken, ander werk, stoppen?

@ Jooks, ja ik vond mezelf na die miskraam heeeeel zielig dus veel gegoogled :p nee zonder dollen, mijn moeder is al ruim 30 jaar kraamverzorgster dus veel info is mij met de paplepel ingegoten.
Het is mijn eerste kindje ja, maar de derde van mijn man. Ben stiefmama van twee kindjes. Die weten natuurlijk nog maar kunnen niet wachten haha
Ik ga minder werken, maar blijf gewoon bij mijn huidige werkgever en mijn man blijft gewoon full-time werken. En jullie?

@ LisaMartina, helder haha.
Ik denk dat ik bij m'n huidige werkgever stop, wij hebben namelijk ook nog een melkveebedrijf, m'n man werkt full-time, ik 4 dagen. 
Daarnaast melken we 's ochtends en 's avonds samen dus we hebben best een druk bestaan. Ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan straks...
ik kan dan als zzp'er flexibel bij iemand gaan werken, die ga ik vanaf volgende week een handje helpen...

Joehoeee  gefeliciteerd meiden, ik ben zelf  1 okt (als ik zelf reken ) uitgerekend.. nu nog zoo lang wachten op de 1e echo ...):

Hoi hoi!
Van harte gefeliciteerd allemaal, ik sluit me graag bij jullie aan ?
Ben voor nu op 1 Oktober uitgerekend en heb 11 februari mijn eerste echo. 

Hallo meiden,
Gefeliciteerd allemaal? Ik sluit me ook graag bij jullie aan! 
Gisteren en vandaag positief getest, Na 2,5jaar eindelijk zwanger. 5feb de eerste echo in het ziekenhuis. Zo spannend!

Terug
Bovenaan