Uitgerekend oktober 2019

Hee allemaal! Allereerst: gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! 
Ik heb vanmorgen positief getest en sluit me natuurlijk graag aan. Ik heb Esther al een berichtje gestuurd voor de fb groep.
Maar mennnn... wat is dit spannend zeg! Eerst 4 minuten alleen een controlestreep en daarna kwam er dan toch een tweede streepje! Komende week nog maar een keer testen en als die positief is, vrijdag de vk bellen! 
Ik heb vriendlief net al verrast met een babypakje met daarop 'daddy is my hero' en de test. Vond hij erg leuk:) 

Hoi allemaal! Ik voeg me bij jullie :d ben morgen precies 5 weken (als ik uitga van me normale cyclus) en vind het spannend en eng tegelijk ? 

De Facebook groep is geheim, alleen de leden zien hem
Brand new mummy je kunt altijd al contact opnemen met een verloskundige. Zij geven dan aan wanneer ze een intake met evt echo plannen.

Hallo lieve mensen hier,
Net zoals jullie ben ik begin oktober uitgerekend. Alleen deze middag kreeg ik rechtsonder een klein steekje 
Daarna moest ik passe  en veegde ik rood bloed af ook in de pot lag bloed.
Heeft iemand van jullie dit ook gehad of moet ik me nu zorgen gaan maken en word een miskraam ?

Hi! 

Jaaaaaaaa positieve test! 
Alles vlugger dan verwacht. 7 dec jl na mijn tweede spiraal verwijderd en nu al in verwachting van ons eerste kindje.
alle symptomen kloppen ook. 
Gevoelige borsten, versterkte reuk, vermoeid, emotioneel... 
Bij elk pijntje wel bang dat het fout kan gaan. Herkennen jullie dat? 

@gefeliciteerd nieuwe mommys in de groep!!

@hannah spannend zeg! Nee nog geen bloed verlies gehad kan juist nu deze weken ivm innesteling nog probeer rustig te blijven en hoe moeilijk ook je kunt alleen maar afwachten...
@gebruiker10105382  wauw snel zeg fijn hoor! Ik ben zelf 4 weken en 4 dagen heb zelf gevoelige/pijnlijke tepels, opgezette buik, steekjes, vermoeid, en vreselijke ijzer smaak in Mn mond haha geeft niks het is goed doel?

Leuk om al jullie verhalen te lezen dames. Wat spannend allemaal he. Ik ben vandaag 5+3 zwanger van ons 2e kindje. In juli hebben we een miskraam gehad met 5 weken, dus vind het nog wel spannend. Maar ik probeer het los te laten en van het positieve uit te gaan :) Ik heb nog nauwelijks kwaaltjes behalve dat ik moe ben en volgens mij een sterkere reuk heb. 
We hebben 21 februari de eerste echo. 

Terug
Bovenaan