Hallo allemaal, ik geloof dat ik me bij jullie mag aansluiten 🙂 vandaag op vermoeden van mijn vriend getest, 2 dagen voor NOD en ik kan het nog niet geloven, maar er kwam een 2e streepje!!!
Ik zal ons verhaal in het kort vertellen... in maart 2017 zijn we samen gekomen en al heel snel gaan samenwonen... ik heb daarvoor een relatie van 6 jaar gehad en heb toen geprobeerd zwanger te raken, maar dat lukte nooit... in september 2017 was ik opeens zwanger en na een goede eerste echo met kloppend hartje waren we dolgelukkig... 2 weken erna kregen we nog een echo om goed te kijken hoever ik precies was en helaas kregen we daar te zien dat ons kindje niet was gegroeit en het hartje niet meer klopte... mijn lichaam heeft daarna zelf het kindje afgestoten en na controle kreeg ik weer groen licht van de vk... vanaf dat moment ben ik constant bezig geweest met weer zwanger worden, tot obsessie aan toe... nu had ik voor het nieuwe jaar besloten dit los te laten en wel te zien waar het schip strand... EN NU IS MIJN TEST POSITIEF!!!
Ik ben dolgelukkig, maar daarnaast ook doodsbang en voel nu al van alles... hopelijk kan ik dit los gaan laten en genieten van dit alles...
Als alles goed gaat zou ik 15 oktober uitgerekend zijn!!
Verder allemaal gefeliciteerd uiteraard 🙂