Uitgerekend oktober 2019

Hoi Dames, 
Ik sluit mij ook graag bij jullie aan.
Afgelopen woensdag een knallende test.
En ben dus zwanger van ons 2 wondertje samen (mijn 4de wondertje.
Als het goed is ben ik rond 2 oktober uitgerekend.

Gefeliciteerd allemaal! Wij hebben vorige maand de eerste afspraak bij de gyneacoloog gehad ivm onregelmatige menstruatie (wrs pcos). Nu zijn we “spontaan” zwanger. Zo bijzonder, zo trots, maar ook zo spannend! Wij zijn nu waarschijnlijk 5 weken zwanger en rond 6 oktober uitgerekend. Omdat we al bij de gyneacoloog waren, krijgen we met 7 weken een inwendige echo! Spannend!

Hallo allemaal, ik geloof dat ik me bij jullie mag aansluiten :) vandaag op vermoeden van mijn vriend getest, 2 dagen voor NOD en ik kan het nog niet geloven, maar er kwam een 2e streepje!!!
Ik zal ons verhaal in het kort vertellen... in maart 2017 zijn we samen gekomen en al heel snel gaan samenwonen... ik heb daarvoor een relatie van 6 jaar gehad en heb toen geprobeerd zwanger te raken, maar dat lukte nooit... in september 2017 was ik opeens zwanger en na een goede eerste echo met kloppend hartje waren we dolgelukkig... 2 weken erna kregen we nog een echo om goed te kijken hoever ik precies was en helaas kregen we daar te zien dat ons kindje niet was gegroeit en het hartje niet meer klopte... mijn lichaam heeft daarna zelf het kindje afgestoten en na controle kreeg ik weer groen licht van de vk... vanaf dat moment ben ik constant bezig geweest met weer zwanger worden, tot obsessie aan toe... nu had ik voor het nieuwe jaar besloten dit los te laten en wel te zien waar het schip strand... EN NU IS MIJN TEST POSITIEF!!!
Ik ben dolgelukkig, maar daarnaast ook doodsbang en voel nu al van alles... hopelijk kan ik dit los gaan laten en genieten van dit alles...
Als alles goed gaat zou ik 15 oktober uitgerekend zijn!!
Verder allemaal gefeliciteerd uiteraard :)

Hallo allemaal, ik mag mij ook aansluiten bij dit groepje. Vrijdag 1 februari getest en al snel een tweede streep. Zondag nog eens getest en het was echt een knaller. Ook gelijk maar een digitale gedaan. Deze geeft aan 2-3 weken. Volgens berekening ben ik rond 9 oktober uitgerekend. Iedereen gefeliciteerd. Ik kan het zelf nog maar nauwelijks bevatten. Maak me enigszins ook wel zorgen. Vandaar dat ik nu niet kan slapen en ik om 5u op dit forum zit ☺️

Gefeliciteerd allemaal!! 
ik mag me bij jullie aansluiten?
Zaterdag was mijn NOD, dinsdag eerste voorzichtige positieve test liep mooi op. Gisteren clearblue test gaf 2-3 weken aan.

Ik mag donderdag 21 februari een echo dan ben ik bijna 7 weken dit omdat de vorige x een bbz bleek te zijn. Super spannend vind ik het..

ziet niemand anders die fb pagina??
Dan stuur ik ook een vriendschapverzoek

Lieve (aanstaande) mama's.
Ik sluit me graag aan!! Als het goed is 8 oktober uitgerekend maar durf nog geen afspraak te maken. Vorige zwangerschap eindigde in een miskraam maar we hebben al wel een fantastisch en vooral lief en vrolijk ventje van 8 maanden. 
We voelen ons blij en gezegend dat het nu raak is!! En nu afwachten. Wanneer zou ik een afspraak gaan maken? Vorige keer had ik dus de eerste echo en zei die vrouw van jou je bent niet zwanger hoor. Wist je wel zeker dat je zwanger was. (Terwijl ik er al een heb dus weet hoe het werkt en ik was nog erg emotioneel van t verlies dus dat was een lekkere binnenkomer). Dus toch nog even een week of twee afwachten denk ik..

Terug
Bovenaan