Uitgerekend oktober 2019

Hoi meiden,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ook ik ben begin oktober uitgerekend van ons eerste kindje en wij mogen 22 februari voor het eerst ons wondertje bekijken. Ik sluit me dus graag bij jullie aan. Kan iemand mij vertellen hoe en waar ik mij aan kan melden voor de Facebook groep?

Hoi meiden,
Ik kom me ook maar alvast aanmelden. Wel allemaal nog heel onwerkelijk. Heb vanochtend licht positief getest, hopelijk lopen die testen dus gedurende de komende week verder op.
Uitgerekende datum door mezelf is 17 oktober.
Als ik een echt positieve test in m'n handen heb, dan ga ik contact opnemen met de verloskundige. Voor nu ongeduldig afwachten :)

Hoi hoi

Ook ik mag me aansluiten. Vanochtend clear blue 1 minuut test gedaan. En binnen de minuut stond er een duidelijke plus. Als mijn berekeningen kloppen ben ik 14 oktober uitgerekend. Nu maar hopen dat alles goed gaat. Vorig jaar maart helaas een miskraam gehad met 5 weken. 

Goedenavond meiden,

Ik ben nog heel nieuw hier en sluit ik me ook graag aan. 
Mijn 1ste licht streepje heb ik gehad op 29 januari, maar voelde al vanaf, geloof ik, de ovulatie van alles gebeuren in mijn lichaam. Mijn echte duidelijke streep was op 1 februari. Dat zou betekenen dat ik nu 5 weken zwanger ben. Waardoor ik denk dat mijn uitgerekende datum 4 oktober is.
Het maakt niet uit of het je 1ste kind of 2e is. Het blijft bijzonder. 
Moet eerlijk zeggen dat ik meer symptomen had voordat ik wist dat ik zwanger was dan dat ik nu wel weet dat ik zwanger ben. 

Hallo Dames,

ik sluit me ook graag bij jullie aan! Zwanger van mijn eerste kindje en nu 5 weken onderweg. Super onwerkelijk en spannend!! Gelukkig nog niet echt kwaaltjes behalve ontzettend moe! Maar daar kom ik hopelijk ook weer overheen. Als ik het uitreken kom ik op 11/10/2019 om te bevallen. Ik ben benieuwd! 

Liefs, Dominique

Hoi allemaal,
Na 6 maanden oefenen nu een paar dagen over tijd. Vandaag een test gedaan en deze was dik positief! Heel onwerkelijk, maar ik ben zwanger! :)
Mijn cyclus was wat veranderlijk, maar ik denk rond 15 oktober uitgerekend te zijn.
Lijkt me leuk om met jullie de komende bijzondere periode te beleven.
Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan