Uitgerekend oktober 2019

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik ben volgens de berekening nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Maar gisteren begonnen heftige buikkrampen met maar een klein beetje bloedverlies. Weet niet wat ik ervan moet vinden... op internet verschilt het enorm van miskraam tot innesteling. Het bloeden was vrij snel gestopt maar de krampen houden wel aan. Iemand hier ervaring mee gehad of tips? Ik denk dat een VK of HA (nog) niet veel kan betekenen omdat het nog zo vroeg is. 
Groetjes!

Hier helaas minder goed nieuws. Testen liepen niet op, dus had al een klein vermoeden. Daarnet vol ongesteld geworden. Heel jammer. Maar geeft ook wel een soort van rust.
Jullie ontzettend veel geluk met jullie kleintje op komst en hopelijk veel positieve verhalen over een paar maanden!

Hoi allemaal, ik heb 2 dagen rood bloed verlied gehad niet genoeg voor een inlegkruisje maar goed toch was het er. Eergisteren alleen nog beetje bruin. Nu 2 dagen geen bloeding keer gehad tot net een uurtje geleden. Wederom rood bloed met doorzichtig slijm leek het wel.
Moet ik me nu zorgen gaan maken? 
Heeft iemand van jullie dit al gehad. 
Liefs Hannah 

Hallo Hannah, 
Wat onzeker zeg. Ik heb zelf geen ervaring hiermee, maar ik vind zelf dit soort bloedverlies wel zorgwekkend. Hopelijk valt het mee voor jou! 

Hi allemaal, 
Ik ben heel voorzichtig erg blij. Gisteren positief getest (had ineens het geval dat ik moest testen) en had een heel licht streepje. Ik ben nog voor m'n NOD (die is als het goed is morgen of dinsdag). Vanochtend een clearblue digital gedaan en deze gaf aan 1-2 week en zwanger! Zo onwerkelijk! De vorige ronde had ik ook positieve testen van Sensitest, maar de digitale gaf nooit positief aan. Hopelijk mag alles goed gaan. 

Hallo lieve meiden 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap. Bij mij stopt deze mooie tijd nu op 5 weken e  2 dagen  Ik ben nu al rood aan het vloeien sinds zaterdagmorgen gisteren. Heb net een zwangerschap test gedaan van clear blue met weken indicatie die zei helaas niet zwanger ?
Ik bel morgen de gynaecoloog want weet niet wat te doen nu  He  geen krampen gehad nog dus weet ook niet of alles er vanzelf uitkomt. 

Veel liefde en geluk voor jullie en jullie wondertjes

Hallo lieve meiden 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap. Bij mij stopt deze mooie tijd nu op 5 weken e  2 dagen  Ik ben nu al rood aan het vloeien sinds zaterdagmorgen gisteren. Heb net een zwangerschap test gedaan van clear blue met weken indicatie die zei helaas niet zwanger ?
Ik bel morgen de gynaecoloog want weet niet wat te doen nu  He  geen krampen gehad nog dus weet ook niet of alles er vanzelf uitkomt. 

Veel liefde en geluk voor jullie en jullie wondertjes

Terug
Bovenaan