Uitgerekend oktober 2019

Ten eerste iedereen Gefeliciteerd.
Voor mij is het allemaal erg onzeker...

17 januari positief getest.
15 december eerste dag van mijn laatste menstruatie...

Dus eigenlijk moet ik nu 6 weken zwanger zijn..
Maar vanaf afgelopen dinsdag bloedverlies gehad heel licht en niet zoveel... donderdag een echo gehad.. helaas was er niks te zien..
Dus of heb ik het verloren , of was de echo veel te vroeg en zie ik 7 februari meer....
Wel gister nog getest met clear blue die gaf aan 1-2 weken zwanger...

Wat nu.. onzeker maar toch goed gevoel en anders sluit ik me lekker aan bij de oktober club!

Sorry voor het lange bericht wilde het kwijt , mischien iemand hier de zelfde ervaring?

Wat een spanning Lenax! Echt super balen voor je! Dus met officieel 7,5 week weer een echo? Hoop echt dat ze dan wel wat zien! Zag ze nu ook nog geen vruchtzakje zitten of kan dat ook nog te vroeg zijn? 
Ik heb helaas in mei een miskraam gehad en die begon met dagen lang bruine afscheiding/oudbloed verlies af en toe en dat werd uiteindelijk helderrood en toen ben ik het vruchtje verloren. Is het bloeden wel gestopt nu bij je?
Wat betreft je zwangerschapstest; los van of je het verloren bent of niet, dat hCG hormoon zit hoe dan ook nog in je bloed. Waardoor de test sowieso wel aanslaat. Niet om onaardig te doen. Maar ik had dat in mei ook... test bleef nog even positief helaas :( 
Ik ga hard voor je duimen dat je mooi nieuws krijgt. 

@lisemartine oh wat moet dat voor jouw een hel zijn geweest , :( het bloeden is dan weer even weg en dan is het er weer een klein beetje meestal licht roze of toch echt rood..
Ze zag nog niks wel zag ik zelf een klein wit vlekje ik hoop zelf dat dat mischien een eicel is die onderweg is naar de innesteling.
Bedankt voor het mee duimen.. duurt nog even voor we weer zekerheid hebben of het te vroeg was of dat het helaas weg is gegaan. :( 

Terug
Bovenaan