Uitgerekend oktober 2019

@lisemartine oh wat moet dat voor jouw een hel zijn geweest , :( het bloeden is dan weer even weg en dan is het er weer een klein beetje meestal licht roze of toch echt rood..
Ze zag nog niks wel zag ik zelf een klein wit vlekje ik hoop zelf dat dat mischien een eicel is die onderweg is naar de innesteling.
Bedankt voor het mee duimen.. duurt nog even voor we weer zekerheid hebben of het te vroeg was of dat het helaas weg is gegaan. :( 

Hm ja dat had ik dus ook. Dat het soms even weg was. Tot ik het vruchtje echt verloren was en toen bleef het wel paar dagen aanhouden helaas. 
Maar euhm het moet al ingenesteld zijn voor je test positief wordt. Dus onderweg kan hij denk ik niet meer zijn, anders had je ook nog niet positief getest vrees ik :$
Man wat spannend dit voor je!  

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Kimberly en wij zijn ruim 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Begin deze maand gestart met IUI en wat blijkt ik ben zwanger en rond 14 oktober uitgerekend. Er kwamen meteen 2 streepjes, zo onwerkelijk nog.
Het was niet helemaal een zuivere IUI. IK heb alleen pregnyl gespoten en inseminatie gehad. Ik heb een vroege eisprong dus vandaar dat het waarschijnlijk niet gelukt is.
Ik heb vandaag de test gedaan en ik moet officieel donderdag ongesteld worden. 
Ik ga van de week nog wel een paar testen doen. :)
Zo blij..!
 https://myalbum.com/album/FqvikStKu4qt

HALLO dames,

Ik heb gister een test gedaan en die was positief! Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 4okotber 2019!
Supper spannend! eind van de week nog een test doen(ik wordt er zo onzeker van) en dan volgende week een afspraak inplannen bij de VK.

Hallo meiden,
Gefeliciteerd allemaal.
Ik sluit me ook aan. 
De verwachte uitgerekende datum is 3 okt 
27 feb hebben we een afspraak bij de verloskundige en hebben we ook gelijk een echo.
Ik heb een zoontje van 2,5 jaar 

Hi dames,

Ik wil mij ook graag bij jullie aansluiten. Afgelopen zondag een positieve test! Eind oktober gestopt met de pil, dus het is erg snel gegaan. Dit is mijn 1e zwangerschap en wordt ons 1e kindje. We hebben al een afspraak staat bij de verloskundige, over 3 weken. 1 oktober ben ik volgens onze berekening uitgerekend. ik vind het wel lastig om nog te moeten wachten haha. Hebben jullie al kwaaltjes? Hoe voelen jullie je op het moment?
Liefs, Tini

Terug
Bovenaan