Uitgerekend oktober 2019

<p>Hoera!</p><p>Zwanger van ons 2e wondertje en uitgerekend in oktober 2019.</p><p>Eerste echo al gehad en deze week de 2e. </p><p>Graag zou ik met jullie ervaringen delen ?</p><p>Wie sluit zich aan?</p>

MamadeBoer gefeliciteerd.
Ik ben 26 oktober uitgerekend van mijn eerste kindje. Ik heb gisteren mijn 2de echo gehad en dat was echt super, konden het hartje zien kloppen en het kindje zien bewegen.

Hallo,
Gefeliciteerd allemaal. Ik ben 16 tot 20 oktober uitgerekent. Eerste echo liet iets anders zien dan de uitgerekende dag dus even de termijn afwachten. 
Niet gepland en dus een beetje gestresst maar wel blij :)

Hoi dames! 
Hier ook inmiddels 8 weken en 5 dagen zwanger en uitgerekend op 27 oktober! Al 2 echo’s gehad en een mooi kloppend hartje kunnen zien! 
Blijft toch spannend na al 2 miskramen te hebben gehad. Maar we blijven positief! 

Gefeliciteerd aan alle oktobermama’s! ?
Vandaag ben ik 10 weken en uitgerekend op 17 oktober. Dit wordt ons eerste kindje, super spannend allemaal. Bij 8 weken een goede echo gehad(op eigen verzoek). 
30 maart de termijnecho. Toch wel weer spannend. Kan het ook nog niet zo goed beseffen dat er een kleintje in mij groeit. Hoe ervaren jullie dat? Beseffen jullie het al dat je een wondertje verwacht in oktober? 

Terug
Bovenaan