Uitgerekend oktober 2019

Hoi hoi, allereerst gefeliciteerd allemaal! Wij verwachten ook rond 14 oktober ons eerste wondertje. Hebben eerste echo gehad met 8 weken en zag er allemaal heel goed uit.. ben nu 10w en 3d. Aankomende maandag termijn echo! Spannend! Kan het ook nog niet helemaal bevatten.. al ben ik wel erg moe, maar verder niet veel bijwerkingen. 

Hee! Hier ook een oktober mama. Volgende week termijn echo, dan weet ik wanneer ik uitgerekend ben. Op de vroege echo dachten ze dat ik 6 dagen verder was dan dat ik zelf dacht. Dat vind ik wel er groot verschil! Nu dus ongeveer 10wk. 
Er zijn momenten dat ik nog steeds niet echt geloof dat ik zwanger ben. Of misschien is het meer dat ik niet kan geloven dat het echte goed zal gaan. Ik heb ook weinig kwaaltjes, behalve vermoeidheid. Iemand die dit gevoel herkent ?

Hoi allemaal,
Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen :) Ik ben zelf rond 28 oktober uitgerekend van onze derde. Weer een totaal andere zwangerschap. Paar dagen bloedverlies gehad en daarom een vitaliteitsecho gehad. Gelukkig zagen we een kloppend hartje ? Nu wachten op de termijnecho over een aantal weken. Op dit moment vrijwel geen last van kwaaltjes, gelukkig maar. De echo voor de geslachtsbepaling staat ook al gepland. Nog meer moeders die het graag al zsm willen weten?

Wij hebben deze week de termijnecho gehad en zijn uitgerekend op 15 oktober!
We willen ook graag het geslacht weten van ons 2e wondertje zodat we onze dochter van bijna 3 er bij kunnen betrekken en voorbereiden. :)
Verder heel af en toe misselijk, niet elke dag en alleen eind van de middag.. verder moe maar geen kwaaltjes!

Hoi allemaal en gefeliciteerd!
Mijn eerste berichtje op dit forum? 
Ben nu 8w,5d. Afgelopen vrijdag de 2e echo gehad, de week ervoor ook al een omdat ik iets bloedverlies heb gehad en me toch best even zorgen maakte. In oktober/november voor de 1e x zwanger geweest, maar bij de 1e echo bleek helaas dat de groei algestopt was en zagen we dus geen hartje kloppen. Ergens had ik er al rekening mee gehouden, iets met intuïtie denk ik... geen idee waar ik het op baseerde. Nu ging ik, ondanks het bloedverlies, met een heel ander gevoel naar de verloskundige, en ja! Nu wel een hartje❤️ ontzettend blij!! 
‘We’ zijn uitgerekend op 29/10.

[quote quote=10182467]Ik heb ook weinig kwaaltjes, behalve vermoeidheid. Iemand die dit gevoel herkent ?[/quote]Ja ik herken dit sinds donderdag. Alleen erge last van mijn onderrug en wat moe verder nergens geen last meer van. Geen gevoelige borsten of buikpijn meer, niks.
Ik heb donderdagochtend wat roze afscheiding gehad en sinds dien zijn alle kwaaltjes weg. Ik heb wel contact gehad met de VK en ik moet me geen zorgen maken roze afscheiding komt vaker voor. 

Terug
Bovenaan