Uitgerekend oktober 2019

Hé meiden, hier vandaag 39+3 en ook behoorlijk ongeduldig. Er zijn nog 0 voortekenen dus ik bereid me voor op nog 2,5 week wachten ?
hebben jullie al krampen en voorweeen? Ik mag dinsdag weer voor controle, ben benieuwd.. 

hoi hoi! hier 39 weken en al week of twee snachts krampen en harde buiken maar zet nog niet door. Ben zoooo benieuwd! Hoop dat die kleine man snel komt! Maar ik stel me ook maar in op nog 3 weken wachten dan kan het alleen maar meevallen;)

Gefeliciteerd Oktoberbaby! Klinkt wel als een heftige bevalling. Fijn om te horen dat je inmiddels een beetje aan het bijkomen bent. Lekker knuffelen met je kindje en rustig aan doen. 
LindaWW , oh dat slapen ken ik! Verschrikkelijk... Deze week is het weer helemaal raak hoor. Zat er afgelopen nacht ook echt een beetje doorheen. Gisteren om afleiding te zoeken met mijn man naar de dierentuin gegaan. Ik moest gewoon even afleiding hebben. Haha , liep ik daar met mijn 40+4 weken buik. 
Sinds vandaag wel flink harde buiken. Maar durf me nog niet rijk te rekenen. Je zult zien dat ik morgen wakker word en er geen vuiltje meer aan de lucht is. 
Aan alle dames die ook met smacht aan het wachten zijn: heel veel succes !! 

@Oktoberbaby, dat is een heftige bevalling geweest zeg.. Lekker je rust en tijd nemen nu en genieten van die kleine. Hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt. 
Bezig Bijtje, herkenbaar Haha! Wij zijn er gisteren ook even op uit geweest. Even naar andere omgeving. Was wel enorm moe savonds haha!zowaar afgelopen nacht een hele nacht doorgeslapen, heerlijk zeg! Wanneer moet jij nu weer op controle? En al een datum geprikt bij de gynaecoloog?
Succes aan de andere dames op de wachtbank! We tikken hier vandaag ook de 40+4 aan.. we zullen het maar afwachten. 

Terug
Bovenaan