uitgerekend september 2007

A

Anoniem

Guest
hallo, ik ben er zojuist achter gekomen dat ik zwanger ben en uitgerekend in september 2007.
het is mijn 2e kindje.
wie is er dan ook uitgerekend en vind het leuk om dat te delen???

Hoi,

Gefeliciteerd!!!!
Als alles goed gaat ik ook! Ben nu net zwanger van mijn derde kindje. We hebben vorig jaar december besloten voor een derde te gaan, van de zomer een pauze ingelast vanwege persoonlijke omstandigheden en nu dan eindelijk zwanger!!! We kunnen ons geluk niet op! Uiteindelijk heeft het  alles bij elkaar 9 rondes geduurd. De testuitslag was nog wel erg lichtjes, hoop een dezer dagen op een dikke, vette streep.
Heb 's ochtends wat last van lichte misselijkheid en de afgelopen dagen wat menstruatiepijn. En hoe gaat het met jou? merk jij al iets?
gr Jeni

Hoi,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik vroeg me eigenlijk al af waar het september 2007 forum bleef!
Zal er van de week wel opstaan denk ik, veel plezier van jullie zwangerschap!

Groetjes, Patricia

hoi hoi,
vanaf afgelopen woensdag heb ik al getest en de streep werd steeds dikker, gisteren was het over duidelijk.
ik ben alweer niet lekker en dat was in het begin van mijn eerste zwangerschap ook zo, het lijkt dan net of ik de griep heb.ook ben ik mega moe.en  ben ik een beetje misselijk.
gisterenavond heb ik een heel klein beetje roze bloed verloren, waarschijnlijk een innesteling, hier schrok ik wel een beetje van, want dat heb ik toen niet gehad. herkennen jullie dat???
op 2e kerstdag 2004 kwamen we erachter dat ik zwanger was van mijn zoontje ryan  (nu 15 maand) en nu precies 2 jaar later met de kerst ben ik weer zwanger, super toch??
hopenlijk gaat alles goed en kunnen we in 2007 weer zo'n wondertje vast houden.
leuk trouwens dat jullie reageerde, mischien kunnne we onze ups en downs hier bespreken en elkaar erdoor trekken.
langzaam aan zullen er wel meer dames bij komen, we zitten nu pas in het begin. ik ben 5 september uitgerekend, en jullie???
groetjes c

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd iedereen die in September2007 uitgerekend is. Ik ook. Ik heb zaterdag een test gedaan en ja hoor twee streepjes zichtbaar nog wel een beetje ligt maar wel duidelijk. vandaag weer een test gedaan en die was overduidelijk. Als het goed is ben ik 2 september 2007 uitgerekend. Iedereen alvast fijne feestdagen en een gezond 2007. en geniet van deze mooie tijd met Kerst om zwanger te zijn.20995

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw dus ik zal me eerst even voorstellen:

Ik ben Debbie, 28 jaar en weet sinds 2 weken dat we een kindje verwachten. Als het goed is zal het kindje rond 23 augustus komen.
Op 18 januari hebben wij de eerste echo al. Dan ben ik 9 weken zwanger.

Wat ik graag in de groep zou willen gooien is het volgende:

Voor ons is dit ons eerste kindje, voor mij dus mijn eerste zwangerschap. Ik heb 3 testen gedaan dus ik weet dat ik echt zwanger ben. Maar behalve mijn dikkere borsten merk ik niets. Ben erg moe dat wel, maar soms maak ik me wel zorgen. Hebben jullie dat nou ook? Zou zo graag wat meer bevestiging willen hebben dat ik zwanger ben.

Groetjes van een onzekere Debbie

Hoi Debby,

ik begrijp je onzekerheid, zeker bij de eerste..
Maar er zijn heel veel vrouwen die weinig tot geen last hebben van de zwangerschap en daardoor ook erg onzeker worden.
Ikzelf ben 6 weken zwanger van de 3e en heb 'alleen' heel af en toe pijnlijke tepels..

Misschien komen je klachten straks nog want na de 6e week word je hcg hormoon hoger waardoor je ook meer kwaaltjes kunt krijgen....

Maar geniet nu maar iig van de klachtenvrije dagen....en eet niet te veel met deze  gezellige kerstdagen

Veel liefs Nakomertje,
19 augustus uitgerekend van het 3e kindje

debby, maak je er absoluut geen zorgen over, ik snap het wel, want dat had ik bij de 1e ook, maar wees blij dat je niet misselijk ed. bent.
als de test pos. was, is dat toch voldoende bewijs. en klets hier gewoon mee, dan kun je er genoeg over kwijt
weet trouwens niet meer wie dat zei, dat ze de 9e week al een echo had?? maar hoezo zo vroeg al, of is dat nu gewoon ivm de 20 weken echo??? ik had de vorige keer mijn echo met 12 weken, maar mischien is dat nu verandert.
zitten jullie broeken al strakker en zou je dat een 2e zwangerschap eerder kunnen merken??
ik heb gelukkig geen roze bloedverlies meer gehad, zou wel een innesteling zijn geweest.
gr. christel

Terug
Bovenaan