uitgerekend september 2007

even kijken of mijn banner het hier ook doet

en jawel, hij past zich natuurlijk alleen niet aan.

hoi iedereen,
wij hebben zondag de test gedaan en het heeft mijn vermoeden bevestigd
ik ben als het goed is 6 juli uitgerekend, ben dus nu al 8 weken als het goed is (ben onregelmatig ongesteld).
ga woensdag de verloskundige bellen, spannend!!!

Gefeliciteerd dames!! en
1849.gif

Misschien hebben jullie zin om ook mee te komen kletsen met de juli-sept 2007 mama's op www.oudersforum.nl ?

Mijn plaatje ging niet goed, even nog een keer proberen:

Groetjes Annie

Ik heb ook net 23 december ontdekt dat ik zwanger ben en volgens mijn eigen berekening ben ik eind augustus uitgerekent. Verder heb ik al een zoontje Corne.

quote: Tebbie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-12-2006 10:21:42'));

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw dus ik zal me eerst even voorstellen:

Ik ben Debbie, 28 jaar en weet sinds 2 weken dat we een kindje verwachten. Als het goed is zal het kindje rond 23 augustus komen.
Op 18 januari hebben wij de eerste echo al. Dan ben ik 9 weken zwanger.

Wat ik graag in de groep zou willen gooien is het volgende:

Voor ons is dit ons eerste kindje, voor mij dus mijn eerste zwangerschap. Ik heb 3 testen gedaan dus ik weet dat ik echt zwanger ben. Maar behalve mijn dikkere borsten merk ik niets. Ben erg moe dat wel, maar soms maak ik me wel zorgen. Hebben jullie dat nou ook? Zou zo graag wat meer bevestiging willen hebben dat ik zwanger ben.

Groetjes van een onzekere Debbie

Hoi Debbie,
Ook ik heb de 1e zwangerschap eigenlijk nergens last van gehad. Wel na een tijdje veel last van maagzuur maar toen was ik al 5 of 6 maanden.
Nu bij de tweede zwangerschap heb ik sinds gisteren wel wat slijmverlies en dat is een beetje donker en wit. Net zoiets als aan het einde van je ongesteldheid. Misschien een vies verhaatje hoor maar ik zou graag weten of meer mensen hier last van hebben.
Groetjes Patricia.

H@i h@i,

Ik ben ook nieuw hier...   Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!!   En een Happy new Year!!

Mijn naam is Noussie en ben 28 jaar  en 29 als het goed is als we ouders  worden van een love baby..
Ben uitgerekend op 6 september 2007.   Heb het gisteren bevestigd gekregen door een positieve zwangerschaps test. Had al wel vermoedens en werd ook maar niet ongi.
Dat was nog eens leuk het nieuwe jaar in gaan..

Ben het met Debbie eens. Naast het feit dat ik wel meer hoofdpijn heb dan  normaal, heb ik nog niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Dat komt hopelijk nog wel.
Ben  wel heel bang dat het niet goed  af loopt en er zijn echt geen redenen.  Het zal er allemaal wel bij horen die onzekerheden.  
Merendeel van de meiden die hier aanwezig zijn op dit september forum zijn al een keer  zwanger geweest en dus moeder.. Das wel gemakkelijk kunnen we mooi alles aan jullie vragen..(hihi)

Voor de meiden die net zo als ik zwanger zijn van de eerste: hoe reageerde jullie hummie (vriend,man,partner)
Die van mij vind het stiekem toch wel een beetje eng. En onwerkelijk ook. Hij stelde vanavond vragen waarvan ik dacht ben je daar al mee bezig dan? Zoals:  Wat moet ik mee nemen al  ik de baby aan ga geven en waar moet ik dat dan doen? Ook al weer? Dopen en dat soort dingen?  Ja ook voor hem wordt het een hele omme keer.

Hebben jullie het al aan mensen vertelt?    Wanneer doe je zo iets?  Ik heb het vandaag toch wel  aan mijn vriendinnetje vertelt. Kon het gewoon niet voor me houden..
Ben er steeds over aan het denken.. Het gaat ook maar niet uit mijn hoofd...

Heb eigenlijk ook geen idee wanner ik naar de verloskundige ga bellen? Of moet ik eerst naar de dokter?

Nou gezellig al dat beppen. Hoop dat ik hier nog vaak mag komen. Ook leuk dat jullie net zo  ver als mijn zijn,... Sluit me dus ook graag aan bij die september clubje..

Veel liefs noussie  

4 wk 5 dg

Terug
Bovenaan