uitgerekend september 2007

hallo,

Ik wil me even hier voorstellen.
Ik ben mama peet. Ik heb gisteren een positieve zwangerschapstest gehad.
Wij zijn super gelukkig, omdat het eindelijk is gelukt na 8 vruchtbaarheidsbehandelingen in het ziekenhuis.
25 nov. begon mijn laatste menstruatie. Mijn cyclus duurde w.s. wat langer, omdat ik pas op dag 17 pregnyl heb gespoten ( dit zorgt voor een eisprong). Wanneer ik precies ben uitgerekend weet ik dus nog niet precies, maar ik vermoed rond 5 september.
dinsdag 16 januari hebben we een afspraak met onze gyn. en krijgen we een echo.
dan weten we hopelijk meer!

Grtjs,
mama peet

Hallo Allemaal!!!
Van harte gefeliciteerd voor alle zwangere meiden hier! Na 2 jaar mmm verscheen er gisteren ineens een tweede streepje op de test!! Omdat we het niet konden geloven nog 2 testen gedaan en ja hoor, ze staan er echt. Ben ook al een paar dagen misselijk, dus begin nu langzaam te geloven dat het toch echt waar is.... Vrijdag ga ik bij de gyneacoloog nog een keer testen. Lijkt me leuk om mee te kletsen, volgens mijn berekeningen is 6 september de uitgerekende datum voor ons
Vinden jullie het ook zo spannend, of alles goed gaat enzo?? Wij zijn er al zo lang mee bezig dat ik bijna niet blij durf te zijn.

groetjes Mickey

kom op mickey, niet zo negatief, geniet er lekker van meid.
ik zal even proberen een lijstje te maken van alle zwangeren onder ons.
oja, weet niet meer wie dat vroeg van dat slijm, maar ik ben er achter gekomen dat ik door de zwangerschap een schimmelinfectie had en daarom zoveel slijm verloor. beetje ranzing verhaal hoor, sorry.
gelukkig is het goed te verhelpen.

nou hier is ie dan, als er nieuwe mensen bij komen of ik heb iets fout copieer het dan even en pas het aan.

nanking (christel)          5 sept.        2e kindje

jeni

zwanger moedertje        2 sept.        1e kindje??

tebby (debby)                        23 aug.                1e kindje

nakomertje                                19 aug.                3e kindje

ammale                                        6 juli

patricia jobse                        eind aug.                2e kindje

nous78                                        6 sept.                              1e kindje

peet                                                5 sept.                                1e kindje

mickey                                        6 sept.                                1e kindje

gefeliciteerd allemaal

ja, vanmorgen getest en een lichte streep, die later wel wat duidelijker werd. We gaan van het weekend nog een keer testen'.
Kan het nog niet geloven dat het raak is

dit was mijn 6e ronde
het is onze 2e kindje

oja, en ik heb nog nergens last van, vandaar dat het ook nog zo onwerkelijk is.

Gefeliciteerd, zo ziet hij/zij er nu uit, mooi hè?
(plaatje "geleend" van oudersforum)

Hallo, mijn naam is Jennifer, ben 31.
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik ben net zwanger van mijn 3e kind, Ik heb al 2 zoontjes van 6 en 3 jaar oud.
Ik heb 30 dec. de test gedaan en ben op 5 sept. uitgerekend.
Ik was al vanaf juni gestopt met de pil en 6 maanden later is het gelukkig zover.
Bij de 1e was ik binnen 2 maanden zwanger en bij de 2e binnen 4 maanden.
Mijn 1e zoon is met een keizersnee geboren en de 2e normaal, maar ik moet toch naar de gyneacoloog omdat ik nog een litteken van de keizersnee heb.
Op 25 januari moet ik voor de eerste controle.
Ik voel me alleen wat moe, maar verder geen klachten.
Bij de vorige zwangerschappen ben ik niet misselijk of ziek geweest.
Iedereen succes met de 1e periode

Groetjes,
Jennifer

Terug
Bovenaan