Uitgerekend september 2017

Hallo allemaal,
Vandaag 40w2d.... Vorige kindje met 40w4d geboren. Dacht/hoopte dat een volgende iets eerder zou komen maar daar ziet het niet echt naar uit. Hoop zo dat ze spontaan komt en niet met inleiden e.d. Wachten, wachten, pffff

Hi allemaal,

ik kom me nog even melden hier. Het reageren lukte telkens niet omdat dit forum zo vaak kuren heeft. Dat irriteerde zo dat ik op een gegeven moment helemaal niet meer keek. 
Ik was 9 september uitgerekend, maar ben onverwachts, ik dacht namelijk over de 40 weken heen te gaan, op 23 augustus bevallen vaan een heel mooi mannetje. Ik ben niet alleen eerder bevallen, maar het ging ook heel snel waardoor ik thuis ben bevallen ipv het geboortecentrum wat ik had bedacht. Het was een prachtige bevalling en ik had het niet anders willen hebben. Het was zo mooi en intiem.
De borstvoeding lukt helaas nog niet zo, niet genoeg productie. Kleintje groeit wel als kool dankzij de flessen die hij erbij krijgt.
Sterkte met wachten voor wie nog moet bevallen.

Hallo allemaal,
Vanochtend is Philou geboren. 3695gr. 11 dagen na de uitgerekende datum. Om 8.30 hadden we een afspraak staan om inleiden te bespreken maar gelukkig dus niet nodig! Thuis harde buiken met wat pijn vanaf 1.15. Om 4 uur werden het weeen en zijn we naar het ZH gegaan. Krap twee uur later was ze er. Geen pijnstilling, geen knip: heerlijk.
Ze is prachtig. Succes voor de volgende.

Hoi Meiden,

21 september is onze dochter Philoux geboren ( Super toevallig gebruiker514549)
Ze is 3676 gr. en 52 CM.
Woensdag middag ben ik gestript, en hier verwachtte we eigenlijk niet zoveel van. ik had wel buikpijn maar zag dit niet als weeen.
'S avonds lag ik op de bank en moest ik niezen, uit reactie stond ik op ( omdat ik bang was dat mijn vliezen zouden breken op de bank ) en het moment dat ik stond braken inderdaad mijn vliezen.
Deze was alleen niet helder, de kleine had erin gepoept, dus de VK gebeld die kwam kijken. Daarna zijn we naar het ziekenhuis gegaan, en heb ik aan de monitor gelegen zodat ze Philoux haar hartslag konden volgen. Toen ik 5 cm ontsluiting had heb ik een ruggenprik gekregen omdat ik al vanaf 3 cm persdrang had.
Zo ben ik de nacht heel goed doorgekomen.
Om 0630 had ik 10 cm ontlsuiting en hebben ze de ruggenprik stopgezet zodat de persweeen opgang zouden komen. Om 0830 mocht ik beginnen met persen. Na een uur was ze er nog niet en werd doormiddel van een klein sneetje in Philoux haar hoofd haar PH waarde getest. Deze bleek zo hoog dat ze er per direct uit moest.
Ze is uiteindelijk gehaald met een knip en de vacuumpomp.

Van de hele bevalling zijn het de hechtingen nu die het meest zeer doen. Maar ze is het allemaal waard geweest.
We zijn zo verliefd!

@ mael
gefeliciteerd super leuke naam ! 
Wij hebben een beetje de zelfde bevalling gehad
isabelle moest ook ineens heel snel geboren worden met een knip en pomp
indd de hechtingen zijn een hel! 
Ik ben 17 sep bevallen en nu pas gaat het wat beter
Lekker je onderkanten laten luchten zeker 20 min per dag
ik spoel zo nu en dan Mn vagina met uit gekookte Camille thee dit verzacht en reinigt
daarnaast drink ik vrouwen mantel thee voor de geur en genezing van de baarmoeder
hoe minder last je hebt hoe meer je kunt genieten !! 
Veel geluk x

Hallo allemaal, 
Hoe gaat het met jullie? Hier goed, Mila is alweer 10 weken oud en is een vrolijk meisje dat veel lacht. Mila was 2360 bij de geboorte maar weegt nu alweer ruim 4.5 kg!
Ik ben al wel gestopt met borstvoeding, het kostte me zoveel energie dat ik zelf niets meer kon behalve voor Mila zorgen. 
Ben benieuwd hoe het met de andere september baby's gaat!

Hallo,
philou is nu bijna 8 weken en een heerlijk meisje. Ze lacht zoooo lief! Voeden aan de borst doe ik sinds dit weekend ook niet meer. Ze kon hem niet goed pakken. Ze heeft al weken spruw die we maar niet weg krijgen. Nu kolven, aangevuld met kunstvoeding. Ik vind het heel erg maar het ging niet meer. Groei was nét voldoende (100gr/week) maar wel echt op de ondergrens.
ik vind de combi met ons zoontje van 1,5 heel pittig! Ik heb steeds het gevoel dat ik ze allebei te kort doe. Het huishouden schiet er sowieso bij in...

Groetjes!

Terug
Bovenaan