Uitgerekend september 2017

Jemig ju81, wat onwijs knap dat je nog aan het werk bent!!
nog geen behoefte aan even niets doen, voor zover dat uiteraard gaat als je nog een kleintje hebt rondlopen. 
Nee die kleintjes komen wanneer ze willen komen hè. Haha

ik kan ook melden dat mijn kleine meid op 30 augustus geboren is met 38.3 weken. Milou heet ze! Heb een zeer voorspoedige bevalling gehad, die begon met gebroken vliezen. De bevalling duurde slechts 8 uurtjes dus het ging heel snel! 
Met Milou gaat het echt super goed. Het is een heel lief tevreden meisje. Slaapt als een malle, drinkt heel goed van de borst en ze houdt van spuitluiers? Zijn zo aan het genieten van haar. 
Hoop voor jullie ook allemaal een voorspoedige bevalling en ben heel benieuwd naar de namen van de kleine aanwinsten in september:)

Wij zijn 1 september bevallen van ons meisje. Donderdag avond bleek dat ik een zwangerschapsvergiftiging had en ben toen ingeleid geworden. Wat een heerlijk gevoel dit! Voor iedereen die nog moet, veel succes en dan lekker genieten! 

@ anette! Gefeliciteerd en een super leuke naam! Fijn dat alles zo goed gaat! 
@ verity! Gefeliciteerd ! Hoe heet jullie kleine meisje?! 
Ik zelf ben uitgerekend op 23 september dus nog 2 weken te gaan..
nu moet ik wel zeggen dat bekende en onbekende mensen zweren dat ik eerder zal gaan bevallen dus ik loop al dagen zenieuwachtig in de rondte.... heel erg veel last van harde buiken en heb wel Al een paar keer oefen weeen gehad maar helaas nog geen spoort te bekennen van een echte bevalling! 
Maar doordat zoveel mensen niet geloven dat ze nog 2 weken blijft zitten ga je daar in mee ook omdat ik er klaar mee ben wil der zo graag ontmoeten kan echt niet meer wachten maar heb wel besloten het zo veel mogenlijk afleiding te zoeken want straks komt ze nog later ook niemand die t weet! Het lukt me redelijk maar phoeeeeeeee  wat zal ik blij zijn als het mijn beurt is! 
Liefs Nikki 

Hallo allemaal, 
Ik was op 2 september uitgerekend, en ben op 27 augustus bevallen van onze dochter. Ze is met 39.1 wk geboren. Alles goed, zeer tevreden meisje en trotse ouders hier!
Iedereen die al bevallen is; gefeliciteerd! En voor degenen die nog mogen; heel veel succes! ?

Hallo allemaal, 
Ik was op 2 september uitgerekend, en ben op 27 augustus bevallen van onze dochter. Ze is met 39.1 wk geboren. Alles goed, zeer tevreden meisje en trotse ouders hier!
Iedereen die al bevallen is; gefeliciteerd! En voor degenen die nog mogen; heel veel succes! ?

Terug
Bovenaan