Uitgerekend September 2018

Hoi hoi, 
ik ben nu 5 weken dus ook begin sep uitgerekend.
voor ons ons 1e kindje en zwangerschap.
Ik vindt het nog erg spannend zo pril.
gefeliciteerd met je zwangerschap ook!!

Hallo dames allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

hier vanmiddag 2x een licht positieve test gehad.. dus ik denk dat ik mij aan mag sluiten.. ik ben nog ong 3 a 4 dagen voor nod dus hoop dat ik alsnog niet ongesteld word volgende week.. 

Gefeliciteerd allen, super :) 
Ook 1 ‘bekende’ zie ik!
Ik heb gister avond een hele lichte positieve test gehad en vanavond ook maar dan donkerder. Durf het nog niet hardop te zeggen want zou nu dan 3 weken en 2 dagen zijn. 
Vandaag is mijn NOD en heb wel krampen ook as we speak dus vind het best eng. 
Zaterdag ochtend ga ik voor de 3de test en dan durf ik meer aan. 
Liefs, L

Hallo! 
Ik had dinsdag 2 hele vette strepen. Betreft voor mij de zwangerschap van een 2e kindje!
Als alles goed gaat zal ik rond 9 a 10 sep ergens uitgeteld zijn. Weer enorm spannend merk ik. 
Voor iedereen ook alvast gefeliciteerd ?
Vorige keer erg veel steun gehad via het ouders van nu forum. 

Xx

Ook ik mag me aansluiten bij jullie :). Dit wordt ons eerste kindje. Omdat ik het niet geloofde heb ik 4 testen gedaan. Alle 4 positief ?.
Mijn uitgerekende datum weet ik niet precies, maar is waarschijnlijk 11 september.

Gefeliciteerd ook Lynnekenuts en Sylvo.

Ik heb zojuist mijn 2de test gedaan en het staat er toch echt, een duidelijke roze streep. Kan het gewoon niet geloven dat het nu al gelukt is :D
Nu natuurlijk belangrijk om mezelf rustig te houden maar dat is zo moeilijk. Maandag ochtend ga ik nog een test doen met CB en hopen dat ik geen bloeding krijg in de tussentijd.

Kunnen jullie me helpen met een paar vraagjes?
- Wanneer bellen jullie een verloskundige of heb je dit al gedaan?
- Gebruik je alleen foliumzuur of ook vitamine D? Heb gelezen dat vitamine D ook aan te raden is maar is gebruik alleen foliumzuur.
- Zit nu op de 2de/3de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Heb geen last van bloedverlies maar wel krampjes/steken. Hebben jullie dit ook?

Liefs, L

Terug
Bovenaan