Uitgerekend September 2018

Hallo,
Gefeliciteerd dames!
Ik zelf ben 6+4 dagen. 
Ik slik zelf alleen foliumzuur en heb gelijk gebeld met de verloskundige en heb 19 januari mijn eerste afspraak! zo spannend! mijn moeder denkt dat ik al verder ben dan de 6 weken want ik heb nu al straie bij mijn onderbuik. Heb niet echt veel kwaaltjes alleen ben best moe.
Ik loop zelf al wat van stapel want ik heb me ook al aangemeld bij kraamzus. hihi!
liefs,

Hallo,
Gefeliciteerd dames!
Ik zelf ben 6+4 dagen. 
Ik slik zelf alleen foliumzuur en heb gelijk gebeld met de verloskundige en heb 19 januari mijn eerste afspraak! zo spannend! mijn moeder denkt dat ik al verder ben dan de 6 weken want ik heb nu al straie bij mijn onderbuik. Heb niet echt veel kwaaltjes alleen ben best moe.
Ik loop zelf al wat van stapel want ik heb me ook al aangemeld bij kraamzus. hihi!
liefs,

Al aardig wat dames die in September zijn uitgerekend? Gefeliciteerd allemaal dames!!
ikzelf heb ook direct de verloskundige gebeld en heb 23 januari eerste echo en 6 februari afspraak bij de verloskundige.
momenteel ben ik heel erg misselijk zeer pijnlijke borsten en al vanaf het begin een soort buikspierpijn gevoel. En die vermoeid is ook flink aanwezig (wel lekker ‘s avonds op tijd mijn bedje in;))

Okee, ik ga maandag meteen bellen om een afspraak te maken. Nog even wachten wat dit weekend doet en de CB test zegt. 
Eerste afspraak is na 8 weken toch?
Poeh al die kwalen zo, je hebt ze allemaal ;) Natuurlijk niet erg omdat je weet wat er aan de hand is. Zelf heb ik alleen maar buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden en ben redelijk moe. Verder echt helemaal niks. Dan ga ik twijfelen of dat niet een slecht teken is omdat je alle symptomen hoort te hebben maar dat is natuurlijk niet zo. 
Liefs L

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik heb alleen last van de menstruatie Achtige krampen, heb dit nu een dag of 3 Een warme kruik helpt wel maar dat gaat ook Niet de hele dag haha. Houdt me maar voor dat Het voor het goede doel is? Vondt het wel spannend of dit geen slecht teken Was maar volgends de verloskundige normaal en nu ik lees dat meerdere
Dit ervaren toch wel een beetje opluchting.
Merk dat ik zelf wel gespannen ben of het wel
Goed zal gaan allemaal, toch nu al angst om
Het weer kwijt te raken. 
Hebben jullie daar ook last van of zijn jullie
Daar wat relaxter in.
Groetjes

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik heb alleen last van de menstruatie Achtige krampen, heb dit nu een dag of 3 Een warme kruik helpt wel maar dat gaat ook Niet de hele dag haha. Houdt me maar voor dat Het voor het goede doel is? Vondt het wel spannend of dit geen slecht teken Was maar volgends de verloskundige normaal en nu ik lees dat meerdere
Dit ervaren toch wel een beetje opluchting.
Merk dat ik zelf wel gespannen ben of het wel
Goed zal gaan allemaal, toch nu al angst om
Het weer kwijt te raken. 
Hebben jullie daar ook last van of zijn jullie
Daar wat relaxter in.
Groetjes

Jillzje, het hoort er denk ik inderdaad allemaal bij. Vooral in het begin wanneer je lichaam normaal ongesteld moet worden maar het dan ineens niet kan. 
Ik vind het zelf ook best eng/spannend. Bedoel er groeit nu wat in je ter grootte van een sesamzaadje? Ben benieuwd wanneer je er iets van gaat zien. Probeer er wel zo rustig mogelijk onder te blijven en gewoon alles hier op zetten. Dan kun je het toch kwijt bij meiden die hetzelfde hebben :)
Kan het me ook aanpraten hoor maar hebben jullie ook al zo een vol gevoel in je onderbuik?

Er waren mamas met wat vragen:
Ik heb nu weer bij een positieve test de verloskundige gebeld. Ik werk zelf als verpleegkundige in de thuiszorg en wil graag samen met mijn partner naar de eerste echo. En zo heb ik wat meer kans op een plekje in de avond. 
31 jan is de grote dag! Blijft spannend! 
De eerste afspraak is inderdaad zo rond de 8 weken. 
Zelf slik ik een mama vit tablet van de dm in duitsland. Zitten alle vitamines in incl foliumzuur! Werkt verder prima en is goedkoper dan in nederland ?
Verder ben ik op het moment heel prikkelbaar, kan erg weinig hebben en voel ik me ook echt zwanger. Ook mijn buik rommelt wat en heb het idee wat opgeblazen te zijn. Hebben meer mamas! Je darmen gaan langzaamaan plaats maken. Hoort erbij.
Hopelijk blijft de ochtendmisselijkheid me deze zwangerschap ook weer bespaard.
Verder kun je je vanaf een positieve test al aanmelden voor moeders voor moeders en zal ik na de 12 weken echo de zwangerschap melden bij inderdaad kraamzus, verzekering en op mijn werk. 
Ook stellen die niet getrouwd zijn denk aan de erkenning! Zijn veel handige to do lijstjes waar je allemaal aan moet denken. 
Verder als alles goed is ga ik weer een zwangerschaps dagboek bijhouden. Erg leuk om de zwangerschappen te vergelijken. En heb ik nijn pluis gekocht om het straks aan mijn zoontje te kunnen uitleggen. 
Geniet er allemaal van en nu is het afwachten tot de eerste echo! 

Xx

Terug
Bovenaan