Uitgerekend September 2018

Hi Allemaal
Bij de eerste had ik nog lang een platterige buik ;-) maar wel dat ik een elastiek om mijn knoopje had of veel leggings droeg omdat het niet meer lekker zat.
Ik heb mijn werk het na het eerste trimester verteld. Dat weet nu e ook je uitgerekende datum en kan je een zwangerschapsverklaring krijgen van je verloskundige.
Succes met de Nipt!

Hi Allemaal
Bij de eerste had ik nog lang een platterige buik ;-) maar wel dat ik een elastiek om mijn knoopje had of veel leggings droeg omdat het niet meer lekker zat.
Ik heb mijn werk het na het eerste trimester verteld. Dat weet nu e ook je uitgerekende datum en kan je een zwangerschapsverklaring krijgen van je verloskundige.
Succes met de Nipt!

Hoi Allemaal,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.

Ik dacht dat ik in october uitgerekend was.
Maar ben gisteren terug gezet naar 26 september.
Dus dat scheeld bijna een weekje :)
Is er al een facebook groepje van september??
Zou daar graag bij aan sluiten. ( of wil hem ook wel starten als hij er nog niet is :)
Fijne avond meiden!
Gr Renske.

Hoi allemaal,

aller eerst iedereen gefeliciteerd! Ik mag me ook melden hier... ben nu 13+1 weken zwanger van onze eerste. 

1,5 geleden heb ik een miskraam gehad waardoor ik nu erg onzeker ben, maar hoop dat dat snel minder wordt. Zijn er dames die dit herkennen?

Mijn buik is al aan het groeien. Je ziet het ook al wel. Kan mijn broeken nog wel aan, maar echt lekker zitten ze niet meer.  Omdat het aan het groeien is heb ik ook een opgeblazen gevoel en soort van spierpijn. Hebben jullie dat ook?

Het lijkt me gezellig om hier met jullie te kletsen.

Groetjes

Hallo,
ik durf me nu ook aan te sluiten. Ik ben 22 september uitgerekend. Langzaam aan durf ik er wat meer op te vertrouwen dat het deze keer goed lijkt te gaan. Nog niet helemaal. Vorig 2 keer een miskraam gehad. Ik merk dat ik dit keer het onwijs spannend vind en genieten van de zwangerschap is er ook nog niet bij.
nipt test was dan weer wel goed ?. Pas de uitslag gekregen.
nu 14 + 2 weken mag ik er nu meer op vertrouwen dat het nu goed gaat?

Hoihoi
Snap dat het moeilijk is van je zwangerschap te genieten  vooral naar 2 miskramen.
Dit is mijn  eerste zwangerschap  en vandaag een positieve uitslag  van de nipt gehad  dus hopelijk kan ik nu ook gaan genieten 
Want ik maak me ook overal druk om.
Denk dat het nu wel goed zit hoor. Je bent de risico  weken voorbij dus al wat meer zekerheid.
Probeer toch maar te gaan genieten. ? 

Terug
Bovenaan