Uitgerekend september 2022 Zuid-Holland

Hoi hoi,

Mijn naam is Sanne, ik ben nu 26 jaar en in verwachting van mijn eerste kindje. Ik ben vandaag ongeveer 9 weken en 4 dagen zwanger. Mijn voorlopige uitgerekende datum is 14 september 2022.
Het leek me leuk om in contact te komen met mede zwangeren in wellicht dezelfde fase.
Ik ben zelf de eerste in mijn vriendengroep/ omgeving die zwanger is! En ik kan er nog niet met veel mensen over praten omdat het nog even ons geheimpje is.

Ik ben benieuwd en kijk uit naar reacties?

Lieve groetjes Sanne ??
 
Hoi hoi sanne
Gefeliciteerd met je zwangerschap.Ik ben samantha 34 jaar jong ? en ook in verwachting van de eerste (maar niet de eerste in de vriendengroep).
Op dit moment 11+1 dag, gister een goede termijn echo gehad. Uitgerekend op 3 september.
Gaat alles goed voor de rest?
 
Hoi ik ben Roos 22 jaar oud en in verwachting van mijn eerste kindje. Momenteel ben ik 10w + 6 dagen. Morgen 14/2 heb ik mijn eerste echo super spannend! Hoe gaat het met jou? Hopelijk voel je je goed :)
 
Wat leuk Samantha, jij ook gefeliciteerd! Wat fijn dat de termijnecho goed was. Die heb ik vandaag over twee weken.
Op de misselijkheid en vermoeheid na gaat het goed met me! Merk jij al dat dit minder word nu je richting trimester 2 gaat?
 
Heel veel succes en plezier vandaag bij je eerste echo Roos! Dat is zeker heel spannend maar ook zo bijzonder om het hartje voor het eerst te zien kloppen.
Wegens medische redenen heb ik al twee echos gehad. Maar gelukkig tot nu toe goed! En met mij ook op de bekende zwangerschap kwaaltjes na haha, heb je daar ook last van?
 
Hi ik ben Carola, 27 jaar en voor het eerst zwanger.
Naar eigen berekening ben ik nu 8+2 (24sep uitgerekend) en ik heb morgen de eerste echo. Ben erg benieuwd of ze dan kunnen zien of het klopt of dat ze pas bij de termijn echo gaan zien hoever ik precies ben.
Bij mijn vriendengroep ben ik ook de eerste dus is wel spannend en gek. Gelukkig hebben mijn vriend en ik 2 gemeenschappelijke vrienden die al 3 kinderen hebben samen en hun hebben we het ook al verteld, dus bij twijfel/paniek/blijdschap kunnen we in ieder geval bij iemand terecht.

Spannend allemaal. Maar ook heel leuk!
 
Hoort er allemaal bij, hoe meer symtonen hoe beter denk ik altijd maar jn de eerst trimester. Dan weet je zeker dat het goed gaat.

Ja begin het zeker te merken, niet meer misselijk, borsten doen niet elke dag pijn meer, geen obsipatie meer. Wel nog 10 x per nacht plassen en moe
 
Terug
Bovenaan