Uitgerekend september 2022 Zuid-Holland

Hoi Sanne! ? niet uit Zuid Holland maar uit Gelderland. Ik ben Chantal, 24 jaar en 15+3 weken zwanger van mijn eerste kindje! ?
 
Gefeliciteerd Carola en veel plezier en succes bij de echo vandaag!
Wel fijn dat je inderdaad als gemeenschappelijke vrienden hebt met kinderen!
 
Ik zit even met een twijfelpunt. Ik ben zelf nu bijna 10 weken zwanger en heb al twee echo's gehad. Eén in week 6 ivm een acute bloeding (gelukkig allemaal goed uiteindelijk!) En de andere recent bij het intakegesprek bij de verloskundige. De volgende is de termijn echo over twee weken.

Nu ben ik gisteren gebeld door een verloskundige uit onze praktijk die de opleiding echoscopie doet of ik het leuk vind om een extra echo te krijgen. Ze was opzoek voor der opleiding naar zwangeren in het eerste trimester. Uit mijn eerste reactie zei ik ja leuk maar later ben ik erover na denken en gaan twijfelen. Dan heb ik dalijk al 4 echos (als ik 13-weken echo mee tel) gehad in het eerste trimester, daar heb ik niet zo goed gevoel bij. Dus ik denk dat ik nog even achteraan bel om af te zeggen. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening?
 
Gaat super goed! Ik moet zeggen dat ik gelukkig heel weinig klachten heb gehad, maar het kleine beetje misselijkheid en vermoeidheid wat ik had verdwenen een paar dagen voor het tweede trimester :) hoe gaat het bij jou?
 
Ik vond het heerlijk om mijn kindje te zien en hij was ook elke week weer veel gegroeid! Maar als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen
 
Hoi Sanne! Hier nog wat verder weg (Groningen stad) maarrrr morgen de termijnecho! Met 7 weken al kloppend hartje mogen zien gelukkig. Gefeliciteerd iedereen hier, super leuk om te lezen! Zelf echt suuuuper misselijk nu dus even behelpen haha. Bij mijn eerste zwangerschap was dat rond 15 weken over dus sleep mezelf daarheen.
 
Hoi sannegs

Het kan in ieder geval geen kwaad
Heb zelf echo's gehad met
5+5
8+2
8+5 en 10+9
Ik zit zelf zo in elkaar hoe meer echo's hoe beter, komen ze met het hartje horen daar pas ik voor dat laat ik noet doen voor de 12 weken
 
Terug
Bovenaan