Uitgerekend september 2022

<p>Waarschijnlijk nog niet veel mensen, want ik heb vanmiddag al met 10 dpo positief getest en uitgerekend op 2-9 dus denk nog even paar dagen geduld voor er meer aanmeldingen komen haha ?</p><p> </p><p>Heeft er iemand behoefte aan een whatsapp groep?</p>

hoi Kim,

ik ben uitgerekend aug 2022, morgen hoor ik het wss. Ik was er namelijk ook heel vroeg bij en vruchtje was vorige week nog niet op te meten. :) Morgen weer een afspraak bij de Gyna.
Leuk, whatsapp groep, te veel om over te kletsen hihi.

Gefeliciteerd allemaal! Waarschijnlijk ook in september uitgerekend! Geen geplande zwangerschap wel ontzettend gewenst. Clearblue geeft 1-2 weken aan. Hebben jullie al een echo gepland?

hoi dames,
hier per toeval maandag een telefoontje gehad van mijn gyn dat ze een zwangerschap in mijn bloed zagen (te weinig voor een test nog) :) ik kon het niet echt geloven en heb vandaag voor mijn beeld nog een test gedaan, heel licht streepje te zien :D 
ik zit hier op deze site nog in een andere topic, PCOS....niet verwacht dat dit zo snel kon gaan. ben super blij natuurlijk!!! Nu wel doodnerveus dat het nog mis gaat. Volgens een online berekening uitgerekend op 1 september 2022 (nu 4+1 weken zwanger). Maandag belt de gyn mij (over de rest van bloeduitslag waar ik eigelijk voor ging) 
Ik heb echter echt geen symptomen...beetje opkomend maagzuur maar niet zo erg dat ik er last van heb. Hoe zit dat bij jullie? Ik ben nogal onzeker, is mijn eerste kindje.
groetjesss

Gefeliciteerd! Wat spannend! Ik ben ook 1 september uitgerekend, leuk! Ik heb ontzettend last van misselijkheid, maagzuur, vermoeidheid, maaaar het zegt helemaal niks. Ik heb een zoontje van bijna 2,5 en de eerste tien weken had ik tijdens zijn zwangerschap nergens last van. Die onzekerheid herken ik dus zeker. Lekker van proberen te genieten 

Allereerst gefeliciteerd allemaal! Vorige week had ik ineens een positieve test in handen. Voor ons ons 4e kindje maar het blijft toch zo spannend. Ik zou uitgerekend zijn op 1 september. 7 januari mag ik eindelijk voor een echo en ik heb echt geen idee hoe ik het zo lang vol blijf houden. Ik wil zo graag weten of het allemaal goed zit! 

maar voor nu blijven we gewoon positief, haha!  Een groepje lijkt mij super leuk. Is er al een whatsappgroepje? 

Terug
Bovenaan