Uitgerekend september 2022

Haaai.WhatsApp groep zou echt leuk zijn??
Mijn laatste menstruatie was 13/12/2021
Geen bloedingen gehad, tot nu toe.
Nu sinds een paar dagen, niet fit.
Misselijk, niet specifiek in de ochtend, maar ook overdag.
Niet heel erg. En pijnlijke tepels, krampen.
Mijn volgende menstruatie zou 10/01/22 moeten zijn. als ik online kijk, met de gegevens van mijn laatste menstruatie. Zou ik nu 2 week en 5 dgn zwanger moeten zijn. En dan zou de uitgerekende datum 22.09.2022 zijn

En ik vanaf 06/01/22 een test kan gaan doen thuis. Die zal ik van de week even kopen.
Maar voel me ook anders.
Zolang ik geen positieve test in handen heb, is alles nog onzeker.
Zelf hebben we al een dochter geboren op 30.09.2019.

Liefs, Linda

Leuk een WhatsApp groepje.
(Wie wil die aanmaken)
Ik kan 06/01/22 een test doen.
Maar heb al wel symptomen, van een vermoedelijke zwangerschap
Wacht nog even tot 06/01
Volgens de berekening zou Ik 2 week en 5 dgn zwanger moeten zijn. En uitgerekend in September 2022
Zelf hebben we al een dochtertje van 2 jaar (30.09.2019)

Leuk! Gefeliciteerd allemaal,ik had op 26 december een positieve test in de eerste ronde!
Dit word ons 2de kindje we hebben al een dochter van 2.
19 januari hebben we de eerste echo dus duurt nog ff.
Volgens eigen berekening rond 6 september uitgerekend.
Op dit moment totaal geen klachten of symptomen ,maar dat had ik bij mijn dochter ook niet.:)

Hier vandaag een positieve zwangerschapstest in handen! 
Heb een dochtertje van 3 jaar.
Tijdens mijn vorige zwangerschap zat ik ook in een besloten Facebook groep.. vond ik persoonlijk fijner dan een whatsappgroep (kan ik me minder van afsluiten?)

Hallo iedereen, 
Bij ons is het ons eerste kindje en uitgerekend op 4 september 2022. Clearbluetest gedaan op ochtend van Kerstavond en gelijk positief :)!  Eerste echo op 20 januari!
Heel spannend maar ook heel onzeker na miskraam in 2020 op 7,5 weken. Ik druf nog niet echt te hopen ... Zijn er mensen met gelijkaardige ervaring?  Liefs,  Sophia

Hoi allemaal!

Leuk een whatsappgroepje. Ik had gisteren een licht positieve test in handen. Afgelopen november een miskraam gehad, dus ik durf het nog niet goed toe te laten. Ik wil morgen nog een test doen, als die ook positief is ga ik mijn nummer mailen voor het whatsapp groepje!

Terug
Bovenaan