Uitgerekend september 2022

Gefeliciteerd!! Mij lijkt een whatsapp groepje ook erg leuk, voor zover ik weet is deze er nog niet! Heb zelf 20 januari de eerste echo en hoop ook zo dat alles goed is ?

[quote quote=10515331]Gefeliciteerd!! Mij lijkt een whatsapp groepje ook erg leuk, voor zover ik weet is deze er nog niet! Heb zelf 20 januari de eerste echo en hoop ook zo dat alles goed is ?[/quote]Poeh 20 Jan pas?! Hoe hou je het vol zo lang!

Vanochtend positief getest!
15 dpo. Duidelijkere streep dan bij mijn eerste.
Ongeveer 4 weken nu, 2 sept uitgerekend.
Die wordt in maart 2.
Niet gepland, wel gewenst!
Ik ga maandag bellen naar de verloskundige. Ben benieuwd wanneer ik een echo heb?

Leuk een WhatsApp groepje.

Heb hier ook een peuter rondlopen, dus de tijd vliegt gelukkig voorbij! Hier ook niet gepland maar wel gewenst. Ik heb een e-mailadres aangemaakt voor het sturen van jullie telefoonnummer voor het whatsappgroepje. Als jullie dit leuk vinden willen jullie dan je naam/profielnaam en telefoonnummer mailen naar uitgerekendseptember22@outlook.com ? 

Hallo iedereen,

Wij zijn er gisteren achter gekomen dat we zwanger zijn van de 3de. Een absolute verrassing en we zijn ook nog redelijk in shock, aangezien we wel "klaar" waren met 2 kinderen.

Lijkt mij leuk om aan te sluiten bij een whatsappgroep, mits het geen 100 gemiste berichten worden. Ik heb bij de vorige 2 zwangerschappen een besloten facebook pagina opgezet.

Liefs Nynke

Hallo dames,
Ik kom gezellig mee kletsen.
Donderdag de 23ste had ik voor het eerst een positieve test in handen.. Volgens de berekeningen ben ik nu 4 weken en 4 dagen in verwachting van ons tweede kindje. 4september vermoedelijk de uitgerekende datum. 17 Januari de eerste echo. 
Hoe voelen jullie je?
Hier niet veel kwaaltjes. Heb het wel snel warm, veel nachtzweten en vandaag ontzettende darm krampen gehad. 
Leuk. Een whats app groep. Ik zal een mail sturen.

Terug
Bovenaan