Uitgerekend tweede week Augustus

Hallo dames!
Nog meer vrouwen hier die de tweede week augustus uitgerekend zijn?
Onze voorlopige uitgerekende datum is 11 Augustus, dit wordt ons eerste kindje. Ik ben heel benieuwd!
Esther

Hoi!
Ook onze uitgerekende dagum is 11 Augustus. We zijn anderhalf jaar bezig geweest. In juni heb ik helaas een miskraam gehad en k ben zo bang dat het weer misgaat.
Onze eerste echo hebben we pas 8 Januari. We gaan as zaterdag 3 weken op vakantie naar thailand.

Hoi! Ik ben ook 14 augustus uitgerekend volgens de berekeningen. Morgen de verloskundige eens bellen. 

Ook ik heb eerder een miskraam gehad(juli) daarom komt blijdschap nu wat later merk ik. 

@mali Mali, leuk te lezen dat je ook zanger bent! 

Volgens mij hebben wij elkaar in een ander forum ook gesproken Nouknouk of niet??
Ik merk ook dat ik nog niet echt durf blij te zijn 

HA dames,

gefeliciteerd! 
Ik zit ook op het randje, 15 aug volgens eigen berekening. 5 januari echo. Heb 15 september een curettage gehad na eenMA dus vind het dit keer een stuk spannender! 
Maar het is natuurlijk super leuk dat we een roze streepje op onze test hebben!

ik zit in een app groepje met 2 andere meiden die ongeveer gelijk uitgerekend zijn. Mensen sie het leuk vinden om toegevoegd te worden??  Stuur dan even een mailtje naar sanneperton@hotmail.com met je telefoonnummer!

groetjes!!! 

Terug
Bovenaan