Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben ook 11 augustus uitgerekend en het wordt mijn eerste kindje! Ik heb op 30 december een vroege echo gepland want ik ben heel nieuwsgierig en merk dat ik het allemaal nog erg vaag en ongeloofwaardig vind dat zwanger zijn...
Oh en ik ben wel heel erg blij uiteraard! Vind het alleen gewoon heel gek omdat ik er niet zoveel van merk. Wel beetje pijnlijke borsten maar dat is het dan ook wel. Wil dus heel graag dat hartje horen kloppen, dan voelt het misschien wat 'echter'
Ja ik ben nog heel vroeg erbij . Mijn nod was woensdag en toen maar testen gedaan die al binnen een minuut positief aan gaven!!!! Wij zijn sinds sept bezig en ik durfde niet te hopen dat het zo snel zou gebeuren !!!!
Hoe is het met iedereen? Ik ben even afwezig geweest. Ik heb inmiddels een.vriege echo staan op 28 december. Ben erg nieuwschierig. We zitten eraan te denken om het met kerst aan onze ouders en broer en zussen te vertellen. Aangezien ik toch niet weet hoe ik moet verbergen dat ik ineens geen alcohol meer drink. Haha! ? Wanneer gaan jullie het vertellen? Momenteel heb ik echt nog steeds weinig klachten. Gelukkig!
@Mali Mali super leuk naar Thailand. Genieten nu het nog kan. ? Ik vertelde de verloskundige dat ik naar Australië ga voor 5 weken. Was ook absoluut geen probleem. Genieten nu het nog kan zei ze.
Groetjes Kim
Oma dat wilde ik ook nog zeggen. Ik kreeg deze link van de verloskundige om er over na te denken voor de intake. http://www.onderzoekvanmijnongeborenkind.nl/
Wat denken jullie van de combinatietest of de Nipt test? Gaan jullie dat doen?
Ik heb 2 januari een vroege echo vanwege de eerdere miskraam. Dan precies 8weken dus heel benieuwd wat we dan zien
Verder veel last van krampen, maar niet zoals ik ze eerder heb gehad.
Met kerst gaan we familie inlichten, wel lastige periode zo met al die feestdagen en alcohol ?.