Uitgerekend tweede week Augustus

Hoi dames, 
Gefeliciteerd alle mama's ❤
Ik ben 15 augustus uitgerekend volgens mijn eigen berekening. 
Vandaag gelijk even contact op genomen met de verloskundige hihi.
Dit is van mijn man en mij ons eerste kindje. 
We hebben allebei al 1 kindje dus erg leuk dat er nu 1 van ons samen komt. 

Hoi!
Gefeliciteerd iedereen! :D
Volgens onze eigen berekening zou ik 13 augustus uitgerekend moeten zijn! Dit is ook ons eerste kindje! 
Heb ondertussen wel wat kwaaltjes. Soms redelijk misselijk, heeeeel veel plassen en soms voelt het daardoor alsof ik een ballonnetje in mijn buik heb :p

Hallo allemaal, ik ben naar eigen berekening op 11 augustus uitgeteld. De verloskundige heb ik nog niet gebeld. Deze week maar is doen. Dit is ook ons eerste kindje. :) Tot nu toe alleen vermoeid, pijnlijke borsten, af en toe wat kramp in mijn buik en verder mag ik niet klagen. 

Wij gaan eind februari 5 weken naar Australië ik zal dan net 16 weken zwanger zijn. Wat vinden jullie daar van? De reis is al geboekt. Ik zie het zelf niet als een probleem. 
Groetjes Kim 

Hallo allemaal, ik ben naar eigen berekening op 11 augustus uitgeteld. De verloskundige heb ik nog niet gebeld. Deze week maar is doen. Dit is ook ons eerste kindje. :) Tot nu toe alleen vermoeid, pijnlijke borsten, af en toe wat kramp in mijn buik en verder mag ik niet klagen. 

Wij gaan eind februari 5 weken naar Australië ik zal dan net 16 weken zwanger zijn. Wat vinden jullie daar van? De reis is al geboekt. Ik zie het zelf niet als een probleem. 
Groetjes Kim 

Leuk allemaal in dezelfde week uitgerekend. Ik heb 2 januari intake en echo vanwege de mk. 
Hier ook moe, krampen en pijnlijke zware borsten... hoort erbij maar soms irritant. 

@mali Mali, klopt idd!! Leuk je hier te treffen!

Hallo, 
ik ben eigenlijk net een buitenbeentje, ben volgens eigen berekeningen 16 augustus uitgerekend. 
Hoorde van vele hier dat je niet altijd langs de dokter hoeft? Ik heb maandag gebeld. En mag vanmiddag als terecht. Wel heb ik verteld dat het onze eerste zwangerschap is. Ben benieuwd vanmiddag. Hoe en wat. 

Ik heb morgenochtend een afspraak bij de huisarts. Hier moet je blijkbaar eerst langs de huisarts en dan wordt je doorgestuurd. (Woon net over de grens in België dus is ook allemaal nieuw voor mij) 

Terug
Bovenaan