Uitgerekende datum lijst

Oh dat lijkt me echt balen! Hoop dat je het een beetje vol kan houden zo :)

tsja.. je bent al 10 weken en de kans wordt wel steeds kleiner dat het mis zou kunnen gaan. Als ik straks de echo van 9 weken heb gehad ga ik ook al een klein beetje shoppen :D ik denk dat ieder zijn gevoel daar wel anders bij is. En als je al kleertjes wilt kopen.. wat houd je tegen dan :)

Ja ik hou het wel vol hoor ,
De zomer moet voorbij gaan zodat ik van de hooikoorts af bent dan is er een last minder en misselijkheid enz heb ik steeds minder last van en eind volgende week ben ik 12 weke dus eerste gedeelte gelukkig gehad ik zal denk dan ook beginnen met kleertjes :D ik vind het allemaal zo spannend

Welkom Happy en Elise.
Goh wat leuk happy dat we tegelijk uitgerekend zijn.
Ik gebruik ook hooikoortstabletten indien nodig en daar kan ik gewoon mee doorgaan...
Ben erg blij dat de misselijkheid zo goed als weg is. De vermoeidheid blijft wel erg aanwezig. Ik heb al vanaf het begin last van buikpijn, vooral als ik druk ben geweest.

Ik heb al best veel spullen. Buikcreme inderdaad en vorige week een super schattig pakje gekocht, die echt niet kon
blijven liggen haha.
Heb van een vriendin spullen gekregen van haar kleine zoals maxicosi en wipstoel etc. Heb vorig jaar een miskraam gehad en heb de dure spullen sindsdien al wel een beetje verzameld/gekregen. Scheelt nu een hoop geld.
Zelfs de babykamer is er al hahahaha. Gekregen van mn ouders en gekocht omdat het opheffingsverkoop was en dus super goedkoop. Erg vroeg, ik weet het, maar ja.

Hoop dat jou misselijkheid ook snel minder wordt bosbesje.
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van de warmte?

Heey myfteria ,
Ja dat is wel fijn
Vermoeidheid heb ik ook nogsteeds en als ik loop in de warmte dan voelt het net alsof ik 3x zoveel gelopen heb komt het je ook bekend voor of het kan aan mijn conditie liggen? Haha
Ik zal eind van de maand ook paar kleertjes hale lijkt me lastig klere te hale als je nog niet weet wat het word wel spannend ben nu al helemaal verliefd
Wel fijn dat je al wat dingen heb gehaald en mijn misselijkheid begint ook al te mindere maar ik heb begrepe omdat we al bijna bij de 12weke zijn dan. Ga je je weer normaal voelen succes
Lijkt me best grappig als wij tijdens jaarwisseling moeten bevallen hihi

Heey

Oh ja die vermoeidheid, haha. Normaal kon ik gewoon aan een stuk door het huis poetsen.. nu gaat het met pauzes ertussen haha. Ben helemaal kapot daarna.
Zal ook inderdaad wel aan het weer liggen.

ik houd trouwens vanaf 4 weken een zwangerschapsdagboek bij, ook heel erg leuk om later terug te lezen!

Ooh ik kan ook niet wachten om aan de kinderkamer te beginnen! :D

Ik heb hem bij de prenatal gekocht, volgens mij was ie iets van €15,-.
Het heet: Mijn 9 maanden dagboek.
en je kan er inderdaad ook foto's inplakken enzo. Super leuk

Terug
Bovenaan