Uitgerekende datum lijst

Hoi dames, Voor de nieuwe mama,s welkom. Gisteren weer naar de vk geweest alles is goed ook weer een echo gehad en beeb is goed gegroeid en bewoog zelfs al een beetje. Ik mag over 2wk terug komen. Normaal doen ze dat hier niet hoor maar ik mocht met 5wk en een paar dagen voor de eerste keer komen ivm verhoogde risico buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gisteren was de normale intake + echo en over 2wk extra zou dat ik om de gewone schema met mijn afspraken kom. Nou ik vind het niet erg hoor ze hebben daar een echo apparaat en kijken daar vaak mee. Gisteren heb ik ook het 9 maanden dagboek gekocht dit had ik trouwens bij mijn vorige zwangerschappen ook gedaan. Heel leuk voor later mijn kinderen kijken hier vaak even in. Ook gisteren een heel lief pakje gekocht smelt. Liefs Linda,

Heey linda dat is fijn om te horen,
Ik had gister echo. 10weken en 5dagen het kleine bewoog zoveel en hand voor de gezicht zetten en draaien was heel leuk om te zien en nu krijg ik pas met 20weke echo in die tussentijd zal ik alleen het hart te horen krijgen

Hallo dames,

Aanstaande dinsdag krijg ik mijn eerste termijnecho. Ben erg benieuwd.

Ik ben pas op vakantie geweest in Italie en heb daar een heel schattig babypakje gekocht en schoentjes. Hahaha, ik kon het echt niet laten, want ik wil toch graag dat hij/zij de eerste outfit van papa en mama krijgt. Voor je het weet wordt je overstelpt met cadeautjes natuurlijk.

Ik laat jullie weten hoe het gaat met de echo.

Groetjes,

Elise

Het lijkt me best spannend voor je
Ja inderdaad haha ik vond tegek om echo te krijge en het kleine te zien nu helaas 9 weke wachten om het weer te zien dan krijg ik ook te horen wat het word egt spannend

Wat fijn Linda! Ik krijg ook alleen nog een 20weken echo en verder hartje luisteren. Daar moeten we het mee doen.

Spannend hoor Elise. Ben erg benieuwd.

Ik heb een zwangeragenda, daarin houd ik een dagboekje bij. Lijkt me erg leuk om later terug te lezen. Vandaag heeft mn man voor het eerst een foto van mn buik gemaakt. Dat gaan we nu elke week doen.
Ben benieuwd vanaf wanneer groei te zien is. Op de foto zie je nog niets opvallends, terwijl ik ervan overtuigd ben echt al meer een buikje te hebben haha

Fotos zie je het inderdaad niet gelijk ik heb toevalig ook foto gemaakt vandaag en zal ook elke week foto maken en ja inderdaad met die echo moeten we mee doen dat maakt het zo spannend wanneer heb jij afspraak om het hartje te horen myfteria?

4juli mogen we weer naar de verloskundige. Wanneer mag jij weer?

Ik ben trouwens wel benieuwd waar iedereen vandaan komt... Wonen we totaal verspreid of juist niet?!?
Ik woon in Deventer

Wij maken ook elke week een foto! Echt leuk om later terug te zien. Wij maken ze op de slaapkamer waar de kleine komt te liggen, dan zie je de kamer ook langzaamaan veranderen :)

Hier nog 4 dagen wachten op de eerste echo!

ik kom uit de buurt van nijmegen, woon in een klein dorpje aan de grens.

Terug
Bovenaan