uitgerekende datum

Hoi

Ik was uitgerekend op 5-10-2006 en B'Elanna is geboren op 4-10-2006.(6.07 uur)
Mijn vliezen zijn gebroken op 3-10-2006 ( mijn schoonzus haar verjaardag)

Groetjes Debby mv B'Elanna

hoi

19 november was ik uitgerekend en Stijn kwam de 25e november. 6 daagjes na de uitgerekende datum dus

Carina

Hoi,

ik ben 16 dagen te laat bevallen!! Omdat ik op zaterdag was uitgerekend en ze in het weekend niet inleiden moest ik tot maandag wachten!!

De bevalling is uiteindelijk wel zelf begonnen maar geeindigd in een keizersnee. Bij een volgende zwangerschap hoop ik niet zo lang te hoeven wachten.......

Hoi,

Ik was 14 november uitgerekend en uiteindelijk zijn die dag om  23.56  de weeen begonnen en is Heather 15 november om 4 uur 's ochtends geboren.

Groetjes, KT

Hoi,

ik was uitgerekend op 11 november, onze Levi kwam 30 oktober (12 dagen te vroeg)
Gr Marianne

Ik was 7 november uitgerekend en uiteindelijk is ze op 25 november geboren. Maar als het aan de artsen had gelegen nog een aantal dagen later aangezien ze me wilden laten doorlopen tot 43 weken. Maar heb er gelukkig zelf op gestaan om eerder te beginnen met inleiden.

hoi,

Ik was uitgerekend op 09-11-2006 en ben ook bevallen op 09-11-20061

groetjes maiko1984

Ik was uitgerekend op 1 november, de vliezen braken op 11 november, de weeen op 12 november en op 13 november is Thomas via een keizersnede geboren. Eindelijk.

Ida

Terug
Bovenaan