uitgerekende datum

hoi hoi
ik was uitgerekent op 8 december
2 december op me zusjes   verjaardag ben ik naar het ziekenhuis gegaan..
3december is Dani geboren op me schoonzusjes verjaardag....
ik heb 63 uur en 54 minuten gebroken vliezen gehad,,en de weeen wilde maar niet komen..
ben ingeleid met weeenopwekkers om 9uur smorgens en om 19.24 id dani geboren
om 19.10 kreeg ik persdrang dus mt 5 flinke persweeen is tie geboren..

liefs,
manuela en dani

Hoi,

Ik was op 26 november uitgerekend en onze zoon is op 29 november geboren.

Liefs, Amy

aaron was gepland voor 15 november   maar kwam 24 november terwijl ik er van overtuigd was dat hij eerder zou komen en ik was het zo zat,maar ja hij kwam
 en is er

groetjes nienke..trotse moeder van aaron

Hé Ida30, onze beebs zijn allebei op 13 november geboren....met een keizersnede! Ik was zelf 4 november uitgerekend en om 4.45 op 13 november verloor ik de slijmprop en 2 uutjes daarna braken de vliezen. Om 21.10  is Justin (eindelijk)  geboren.

Groetjes,

Puk

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 11:30:19'));

Ik was uitgerekend op 1 november, de vliezen braken op 11 november, de weeen op 12 november en op 13 november is Thomas via een keizersnede geboren. Eindelijk.

Ida

Ik ben echt vreemd hoor; ben een beetje in de bonen. Ik bedoel dus:

Ik was uitgerekend op 1 november, de vliezen braken op 10 november, op 11 november is de bevalling ingeleid en kwamen de (rot)weeen en op 12 november is onze zoon via een keizersnede geboren.

Ik zat dus en beetje mis met al die datums.

groetjes, Ida

dus sorrie Puk; niet dezelfde datum een keizersnede gehad. Doordat ik dat las van 13 november ging er bij mij een belletje rinkelen dat er iets niet klopte.

hoi hoi ik was 17 oktober uitgerekend maar alicia is 25 oktober geboren 8 dagen later dus. groetjes

Hoi

Ik was uitgerekend op 17 januari maar ben bevallen met 36 weken en 6 dagen op 26 december.

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan