Hoi gebruiker12096,
Hoe is het met je afgelopen?
Ik ben 21. Voor de 1e keer zwanger.
29 december '17 eerste dag laatste menstrutie. Van 8 tot 13 januarie vruchtbare week. 7, 8, 10, 12 januarie gemeenschap gehad. Ze zeggen dat je zwanger bent op de eerste dag van je laatste menstruatie... ik vind dit vreemd want ik had pas gemeenschap 12 tot 16 dagen later.
Het is vandaag 22 februari '18
Nu beweerd de verloskundige dat ik 8 weken zwanger ben. Zelf tel ik a 6 weken (afgerond)
Gisteren mijn 1e echo gehad in bijzijn van vriend, moeder en schoonmoeder.
Na een uitwendige echo geprobeerd te hebben heeft de verloskundige ervoor gekozen om een inwendige echo te proberen ivm overgewicht.
Tijdens de echo kwam de volgende zin uit haar mond: "nou meid. Het kindje is te klein voor het aantal weken en het hartje klopt niet snel genoeg voor 8 weken. Als ik eerlijk ben kan je nu alleen afwachten wanneer je lichaam het vruchtje gaat afstoten"
Huilend en machteloos de praktijk verlaten met wat informatiefolders over miskramen.
Ik heb volgende week een second opinion bij dezelfde praktijk.
Ik ben zo nerveus, ik voel me machteloos. Iemand ervaring hiermee. En waarom ben ik zwanger vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie? Ik heb daar geen gemeenschap gehad!?
Veel liefs, Danise xxx