uitgerekwnd 8 weken echo zegt 6... iemand zo iets meegemaakt?

ik ben gisteren naar vk geweest en ik zou uitgerekend moeten zijn 8 weken zwanger. maar het hartje klopt niet omdat vk 6 weken zegt. ik ben bang dat dit mijn 2e miskraam zal zijn. ik moet volgende week opnieuw gaan voor een volgende echo. ik hoop echt dat ik goed nieuws ga krijgen. want er is niks ergers dan om te weer te horen dat het een miskraam is. 

Hey, ik zou nog niet direct ongerust zijn. Had bij mijn eerste echo een meting die 6 weken aangaf, de tweede meting (8dagen later) zei 6weken en 3 dagen.
Ik was helemaal overstuur. Ik heb zelf ook al meerdere miskramen gehad dus ik herken je gevoel.
6 dagen later was ik terug 7weken en 6 dagen...
Die metingen zijn ontzettend moeilijk omdat het allemaal nog zo klein en moeilijk te zien is. En zelf is het ook niet omdat je op een bepaalde dag sex hebt, je die dag zwanger bent. De zwemmertjes van een man kunnen 5 dagen overleven...

Hier een echo gehad met 7 week. Alleen een holte te zien uitwendige echo. Daarna meteen inwendige echo en niks te vinden. Zelfs de holte niet meer. Moet over 2 week terug komen omdat ik nog steeds positieve testen heb waarvan het lijntje niet lichter word. 

Jup, scheelde bij mij ook 2 weken..vermoede was dat ik een verlate eisprong had..wat ik zag als innetseling(want het was licht bruinig en heeeeel minimaal) bleek mijn laatste menstruatie te zijn geweest..want vanaf die datum klopte de meting van het vruchtje wel..  alles wel in orde ondertussen bijna 31 weken! :)

Terug
Bovenaan