Uitkomst 3e exho

<p>Vanmiddag 12 uur Mn 3e echo. Verloskundige twijfelde weer er zag niks. Omdat ze het niet vertrouwde meteen het ziekenhuis gebeld waar ik meteen heen mocht. </p><p>Eerst bloedprikken. Anderhalf uur later werd ik opgeroepen door de gynaecoloog. Ze twijfelde ook. zag iets in baarmoeder maar ook in een eierstok. Supervisor erbij ook die twijfelde. Daarna nog een 3e gyneacoloog erbij. Die zag ook wat de meiden zagen maar wist ook niet zeker wat hij zag. Waardes waren 1100 dus ik ben zwanger. Maar waar zit het is nu de vraag. Vrijdag moet ik weer heen. Dan gaan ze opnieuw prikken en echo maken. Pffff wat een toestand </p>

Tja geen idee meer op basis Vd bloedwaarden 4-5 week. Maar wat is die vlek in Mn eierstok. Heb de foto’s mee gevraagd. De bovenste is de eierstok. Onderste 2 baarmoeder 

Hebben ze iets gezegd over een cyste in de eierstok? Ik heb dat namelijk zelf en het ziet er een beetje het zelfde uit als op jou foto, ik ben nu momenteel 25 weken zwanger en heb toen ik 5 weken zwanger was een echo bij de gynaecoloog gehad ter controle en daar zag het vruchtje er ook zo klein uit als op jou foto van je baarmoeder.. ik hoop dat alles oke is voor je!!

Hebben ze iets gezegd over een cyste in de eierstok? Ik heb dat namelijk zelf en het ziet er een beetje het zelfde uit als op jou foto, ik ben nu momenteel 25 weken zwanger en heb toen ik 5 weken zwanger was een echo bij de gynaecoloog gehad ter controle en daar zag het vruchtje er ook zo klein uit als op jou foto van je baarmoeder.. ik hoop dat alles oke is voor je!!

Nee ze hebben het niet over een cyste gehad. Wel over de vorm dat het niet leek op een zwangerschap in de eierstok. De laatste gyneacoloog zei nog iets over dat het misschien nog het gele lichaam was of dat het de plek was waar het eitje gesprongen was. Volgens de waardes dus zwanger zei hij daar is geen twijfel over mogelijk. Maar die eierstok, wat is dat? Daar twijfelen ze over

Terug
Bovenaan