Uitkomst 3e exho

Heel veel succes morgen en in de tussentijd met het wachten.. Ik weet hoe moeilijk het is maar probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken! 
Ik duim met je mee en zal vanavond een extra kaarsje aansteken voor je. Sterkte meid ?

Heel veel succes morgen en in de tussentijd met het wachten.. Ik weet hoe moeilijk het is maar probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken! 
Ik duim met je mee en zal vanavond een extra kaarsje aansteken voor je. Sterkte meid ?

Hoe is het vandaag gegaan Gegavi?
Bij mij is eindelijk het bloedverlies gestopt..  Gister heb ik een stuk weefsel verloren en daarna stopte het! Feest!a
Nog wel positieve test. Over 2 weken moet ik weer testen en de gyn bellen. 

Nou het bijzondere is gebeurd vandaag. Bloedwaarden meer dan verdubbeld, het eerste positieve nieuws ? was van 1100 (dinsdag) naar 2800 hcg gegaan 
toen de inwendige echo en weer het vruchtzakje in beeld en daarin verscheen de zwangerschapsring zoals ze die noemde. Ze zei het is heel pril, maar gefeliciteerd ? ze schat een week of 4. De vorige zwangerschap (positieve test op 17 okt en bloeding van 22 okt tot 1 nov) was dus een miskraam. Een wonder zei ze! De vlek die ze zagen in de eierstok bleek het geel lichaam pfffff wat een opluchting!! Ik mag de 14e weer komen, omdat ik anders zo lang moest wachten voordat ik naar de verloskundige mocht. Super lief van haar. Pfff eind goed al goed 

Lief. Dankje. Blijft beetje onwerkelijk echt wellus nietus achtig ? het moet even bezinken denk ik. Vooral nu erg blij dat er niks mis is met die eierstok 

Terug
Bovenaan