Uitkomst 3e exho

Dat van de eierstok zou best een cyste kunnen zijn idd, zelf gehad toen ik 17 was dus zo’n 4 jaar geleden al. Het is vanzelf weer weggetrokken bij mij met de menstruatie toen. Ik ben nu 33 weken zwanger en de foto van je baarmoeder lijkt op een beginnende zwangerschap, ik heb zelf een echo gehad met 5 weken en zag toen ook zo’n lege zwarte holte. Dus ik denk idd dat je gewoon zwanger bent, maar dat van je eierstok zouden ze goed moeten nachecken. Kan je evt niet een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis? Als ze vrijdag nog twijfelen zou ik dat doen! Succes nog en hopelijk komt er positief nieuws!

Bedankt. Toch gerustellende reacties. Ik wacht eerst vrijdag af. Ze stonden op den duur met 3 gynaecologen bij me dus ze nemen het zeker serieus 

De gesprekken van de 3 verschillende gyneacologen spoken me nog door mijn hoofd. De laatste had het nog even over dat hij een 2e vruchtzak zag. Zou dat een oude zijn van bv een miskraam vlak voor die andere vruchtzak? Waarom staan er 2 foto’s van Mn baarmoeder? Beide laten de zwarte holte zien maar hebben andere afmetingen. Is dit dezelfde 2x of 2 verschillende? Pffff al dat denken. Het maakt je gek 

Ik snap het helemaal, maar misschien dat het gewoon 2x dezelfde is maar dat het beeld een beetje anders was op de andere omdat ze het echo apparaat bewogen?
Ik hoop echt dat je morgen eindelijk uit je onzekerheid verlost wordt. 
En ik weet het, op internet lees je zo veel verschillende verhalen dat je gedachten alle kanten uit gaan en alle mogelijkheden hebben bedacht.  En alle rampverhalen en wonderverhalen komen langs en in je op... Maar helaas weten we nog helemaal niets zeker tot de gyn/vk het heeft uitgezocht en tot deze je het verlossende antwoord geeft..

Klopt helemaal. Ik ga morgen vragen. Gelukkig ben ik de hele dag lekker vrij morgen. Ik reageer morgen hier wel even hoe het is afgelopen. Bedankt voor je lieve berichtje 

Terug
Bovenaan