Voor de meiden die het misschien nog weten zijn we een traject ingestapt met Zifjon ivm het vermoeden van een autistisch spectrum stoornis. Nou zijn er diverse gesprekken en onderzoeken geweest met het VTO-team en er is inderdaad een groot vermoeden op een ASS of een hectingsstoornis. Dit laatste valt me erg zwaar als dit zo zou zijn, ik heb in mijn inzicht alles gedaan om mijn mannetje goed te laten hechten incl. 7 maanden borstvoeding, maar dit had dan geen baat mogen hebben. We hebben nu 2 dagen in de week thuishulp en zijn heel druk bezig met alle instanties en mogelijkheden. Zoals een medisch kinderdagverblijf en even werd er over een pleeggezin gespoken om ons te ontlasten WAT !!!!! geen haar op mijn hoofd die er over na denkt mijn mannetje uit te besteden ivm onze draaglast. dan maar super super oververmoeid maar dat nooit.
Ik ben echt ff helemaal op en alles draait door me hoofd. Nu gaan we naar het Triversum en wordt hij verder getest om te kijken welke van de 2 stoornissen hij zou kunnen hebben. wachten wachten en nog een wachten. 1e afspraak heeft al wachtijd van 12 !!!! weken. Verder zijn we bezig om een spoed plaatsing te krijgen bij een peuterspeelzaal +. En moeten we extra hulp van familie inschakelen om zelf wat bij te tanken anders kunnen we straks met zijn allen naar de pshcychiater. Meiden het valt me zwaar, maar Zifjon blijft mijn kleine mannetje en wat er ook als diagnose uit mag komen we houden van hem. Hij is ons zonnestraaltje en hij heet niets voor niets Zifjon. Wat betekend "vurig verlangen"hij is enorm gewenst geweest in ons gezin met wat voor stoornis dan ook.
liefs van Mariska
Ik ben echt ff helemaal op en alles draait door me hoofd. Nu gaan we naar het Triversum en wordt hij verder getest om te kijken welke van de 2 stoornissen hij zou kunnen hebben. wachten wachten en nog een wachten. 1e afspraak heeft al wachtijd van 12 !!!! weken. Verder zijn we bezig om een spoed plaatsing te krijgen bij een peuterspeelzaal +. En moeten we extra hulp van familie inschakelen om zelf wat bij te tanken anders kunnen we straks met zijn allen naar de pshcychiater. Meiden het valt me zwaar, maar Zifjon blijft mijn kleine mannetje en wat er ook als diagnose uit mag komen we houden van hem. Hij is ons zonnestraaltje en hij heet niets voor niets Zifjon. Wat betekend "vurig verlangen"hij is enorm gewenst geweest in ons gezin met wat voor stoornis dan ook.
liefs van Mariska