Uitslag onderzoek Zifjon

Reisa,

Wat heb je dat mooi en goed verwoord (ook rondom hechtingsproblematiek). Ik was gister opzoek naar de juiste woorden, maar kon ze niet echt vinden.

Liefs Lientje

Reisa,

Wat heb je dat mooi en goed verwoord (ook rondom hechtingsproblematiek). Ik was gister opzoek naar de juiste woorden, maar kon ze niet echt vinden.

Liefs Lientje

ook wij willen jullie heel veel succes en sterkte wensen met de komende tijd
vergeet ondanks alle hectiek niet om ook van je kereltjes te genieten!

liefs maurilla

ook wij willen jullie heel veel succes en sterkte wensen met de komende tijd
vergeet ondanks alle hectiek niet om ook van je kereltjes te genieten!

liefs maurilla

Lieve lieve meiden,

bedankt voor jullie mooie en aansterkende woorden. Zilvian is gelukkig een heerlijk makkelijk mannetje die mee hobbeld nu in de malle molen van zijn broer :) Vandaag hebben we te horen gekregen dat er een spoed plaatsing is voor Zifjon bij de peuterspeelzaal plus voor 4 dagdelen in de week !!! kon wel janken. En het mooie is dat het maar €55,- kost aangezien we dus een indicatie hebben. Ben zoooooooo blij en mijn moeder past dit weekend weer op dus daar hebben we veel steun aan. Het is moeilijk inderdaad maar we zijn positief ingesteld en bekijken alles ook zo. We go with the flow en zien wel waar het schip strand.

de hulp toestroom wort nu gestart, mijn moeder in weekend, door de week thuishulp en de plus peuterspeelzaal. dus straks krijgen we weer wat meer lucht en ik een goede conditie want het is iedere dag 30 minuten heen en 30 minuten terug lopen :) :)

liefs van Mariska

Terug
Bovenaan