uitslagbloedtest

A

Anoniem

Guest
halo alemaal ik baal een beetje ze heben net gebelt van ziekenhuis uitslag negatief raar want ik ben altyd op tyd met mijn ong en nu 2 daagen over tyd   zou ik nu toch nog zwanger kunen zijn of helemaal niet weet iemand dat dat ik de bloed test te vroeg is gedaan of zo wie helpt mij jolanda

He Jolanda,

Met een bloedtest kun je normaal eerder zien dat je zwanger bent dan met een gewone test. Hoelang zijn jullie al bezig om zwanger te worden aangezien je gelijk bloed mocht laten prikken.? Nou meid kop op en blijf hoop houden.

Liefs Linda

halo colinda ik ben nu weer met de 2 ronde bezig maar ben in noveber mijn meisje kyara verlooren bij 41 eeeken zwangerschap en om dat ik 9 jaar geleeden 4 miskraamen heb gehad en als ik zwanger medicijnen nodig heb mog ik bloed laaten prikken nu moet ik een donderdag naar mijn huisarts kan zijn dat mijn cycles een beetje in de war is door het weer al hoop ik het niet we wachten af liefs jolanda

Jeetje wat een verlies zeg! 41 weken dat is voldragen....   Ik wens je veel succes met deze/komende ronde.

hey anna35

mag ik mischien vragen hoe het gekomen is dat je je kindje verloren hebt?? als je vindt dat het te prive is moet je het zeggen hoor!! weet hoe erg zo'n verlies is! heb het van dicht bij meegemaakt bij een vriendin van mij!! kus

lieve cootje tuurlijk mag dat mijn vliezen waaren gebrooken op woensdag 16 nov 2005 maar moest blijven want kyara was niet ingedaalt smorgens donderdag kwam de doktor vertellen dat ik vrijdag morgen zou ingeleid worden ik blij maar donderdag misdag had ik heel erg buikpijn en rug pijn geen ween zeg maar dat herkend ik van me andere dochteraan de ctg die was goed avond kreeg ik een bloeding helder rood weer aan de ctg nu was haar hartslag 180 dat betekend dat ze het heel benauwt heeft moest een keizersnee ik dacht van ik word mamadus maar moest wachten want ze waaren met een andere keizersnee bezig om 10 kreeg ik een bloeding en om 5 voor alf 1 snachts is kyara gebooren levenloos maar heben haar nog trug kunen brengen helaas voor 8 maar daar na is ze in mijn armen gestorven in antwerpen acedimische ziekenhuis achter af was mijn placenta losgelaaten en verkalkt daarom kreeg kyara geen zuurstof meer en geen bloed toevoer en uit eindelijk daar door overleeden je moet het zien dat is eigelijk is verdronken in mijn bloed maar als ze mij om 10 uur een keizersnee haden geeven had ik kyara nu nog gehad als je haar verhaal op je gemak wil leezen en haar zien ze is heel mooi moet je even op haar vlinder site kyken liefs van jolandahttp://kyara.vlindersite.nl/

jeetje he ik zit hier gewoon te janken achter me pc!! wat een erg verhaal en dan die foto's krijg er helemaal kriebels vaN!   en alles komt weer terug! meid heel veel sterkte!!!

Terug
Bovenaan