uitslagbloedtest

ja ik hoop dat ik binnenkort voor het eerst ook zwanger mag worden!! maa dan moet ik eerst ongi worden!! ben al 2 maand niet ongi geworden

coortje is dat ineens gekoomen ik denk dathet bij mij mischien een beetje stres is dat ik nie ong ben geworden gisteren wat de bloedtest wees niks uit van morgen in het ziekenhuis moet nu een donderdag naar de doktor maar een bloed test geef meestal wel aan dat je zwanger ben he denk dat het stres kan zijn mischien al hoop ik het nartuurlijk niet jolanda

nee dat vroeg ik niet maar ik laat het nu maar gaan s het beste denk ze is niet wijs ze is 18 jaar een kind

nee het is geen stress! ben in maart gestopt en ben nu nog gewoon aan het ontpillen!! denk ik!! w8 nog maar ff af

coortje ja dat kan hoor hoor ik wel eens meer ik heb dat niet gehad maar het zou wel kunen hoopen dat je snel ong mag worden en ik hoop dat ik dat oook word als ik toch niet zwanger ben liefs van jolanda

He Jolanda,

Ik vind dat je een heel mooi dochtertje hebt. Ook al is ze niet meer hier maar ze is altijd bij jouw. Ik moest wel even slikken hoor echt verschrikkelijk als je zoiets mee moet maken. Vind het ongelovelijk knap dat je zo positief bent hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat alles goed gaat.

Heel veel Liefs Linda

hoi anna

ik heb ook ff op je site gekeken.
wat een mooi meisje...
erch emotioneel om te zien...
ik hoop voor je dat je weer gouw zwanger bent,en dat alles goed mag gaan...

xxxtam80

lieve tam dank je wel ben ook heel erg trots op haar en hoopen dat het volgde keer beeter ga maar kyara is en blijf mijn kleine meid he liefs van jolanda

Terug
Bovenaan