Uitspraak van de week... ( Jullie ook?)

Ik kom net met Thomas terug van een bezoek aan de VK, dus ik zeg tegen ém: zullen we zometeen een lekker boterhammetje gaan eten? Weet je wat 'ie zei??

Nee, geen zin in, doe maar een groot stuk vlees!!!

ik dacht dat ze me op konden vegen hier op straat, hahahah!

Liefs, Marieke

Mijn zoon meldde me tijdens het Cb bezoek dat ie “naar die andere mevrouw wilde, deze mevrouw stom” (en hij had nog gelijk ook alleen heb ik dat maar eventjes in het midden gelaten, whaha).

Whahaha,.. kan er een boek over schrijven!

Roger kwam van de week thuis van de fitness en zegt voor de gein tegen Kay "Kijk Kay, papa wordt weer een jonge adonis" (en laat zijn spieren zien). Kay kijkt verbaast op en zegt:"Neeeeeej papa, bijna 40!!". Nou ik lag écht in een deuk!

Ik pest Roger er wel eens mee door te zeggen dat hij al bijna 40 is en tsja,.. die kids pikken alles op he hahahaha!!

Liefs!

hahahaha geweldig!!

mijn collega die annique op de groep heeft op de creche die vroeg gisteren aan Annique.. waar is papa? doet ze met de vingertjes ... centjes verdienen.
waar is mama dan? nee mama anne goep ( mama andere groep..of terwijl die doet niets hier ... beetje vrijwilligers werk ofzo... hihi ik heb echt in een deuk gelegen.

groetjes sandra

Geweldig, al die uitspraken!

Vorige week had ik beloofd om naar de Efteling te gaan met Lyanne en Vince, maar ik zag er zo erg tegen op om alleen met 2 kinderen te gaan en zei daarom tegen Lyanne dat het wel eens zou kunnen gaan regenen (strak blauwe lucht overigens buiten).

Lyanne springt van de bank, steekt haar vingertje in de lucht: "nou mama, dan heb ik een ideetje, dan nemen we toch de paraplu mee"?

Tja, wat moet je dan toch zeggen, we zijn zdus wel gegaan.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Deze is van de oudste maar zo genant dat het wel grappig is om te vertellen...
Giovanni(bijna 8) was laatst mee Delano van school te halen en toen we thuis kwamen zei hij;'Juf H ziet er mooier uit dan juf D'...waarop ik zeg; 'Welnee,dan heb je niet goed gekeken,Juf  D    is mooier hoor' ...
(Juf H is om het netjes te zeggen niet echt charmant en juf D is een hele knappe vrouw).
Van de week gaat Giovanni mee om Delano naar school te brengen zegt ie keihard in de gang;'Mam,je had wel gelijk hoor,Juf D is veeeeeeel knapper dan juf H'!!!
Haha,ik geloof niet dat iemand het gehoord heeft(ik hoop het niet tenminste) maar moest er wel een beetje om lachen,al heb ik hem wel gezegd dat hij dat soort  uitspraken niet hardop moet zeggen.

Groetjes Tanja

Hier ook wat leuke uitspraken:

Ik: "Kom we gaan je kleren aantrekken!"
Mijn dochter: "Nee, ik hou mijn pyjama en nagellak aan"
(ze had de vorige dag nagellak op haar teennagels gekregen van mijn moeder)

We waren samen foto's aan het bekijken van toen ik een baby was. Toen zag ze een trouwfoto van mijn ouders, zegt ze: "Die zijn vertrouwd".

Afgelopen weekend logeerde we bij mijn moeder en zusje. 's Ochtends vroeg ging ze naar haar tante kijken of die nog sliep. Mijn zusje lag met haar gezicht naar de muur, dus kon ze het gezicht niet zien. Komt ze terug: "Tante Marielle ligt verkeerd!"

We zagen een dode mol liggen. Zegt ze: "Die doet altijd slapen, slapen, slapen".  Terwijl ik het met haar nog nooit over dood heb gehad, wat dat is enzo...

Op een keer na het douchen was ik mijn dochter aan het afdrogen en ze zei: "Ik heb niet zo'n borstje". Ik: "Wat bedoel je?" Ze zei: "Ik heb niet zo'n borstje, net als papa" en ze wees naar haar vagina. Daarachter aan zei ze: "Hoe heet dat?"
Ik kwam niet meer bij van het lachen, maar stond ook met mijn mond vol tanden. Tja...hoe heet dat? Wat zal ik zeggen? Er zijn zoveel bewoordingen voor. Maar vagina vind ik nog een beetje te...ja te...weet het eigenlijk niet.
Ik heb nu maar gezegd dat papa een piemeltje heeft en mama en zij een plassertje.

Mijn dochter en een vriendinnetje hadden ruzie en ik had ze even uit elkaar gezet om een poosje alleen te spelen. Toch zochten ze elkaar weer op en ik zei dat ze misschien beter even een momentje alleen konden spelen, omdat er misschien weer ruzie van kwam. Mijn dochter schiet in de lag en zei: "Ruzie, dat lijkt op cruesli".

Terug
Bovenaan