Uitspraak van de week... ( Jullie ook?)

Ivar zijn 2e naam is Merlijn, opa zei dat een paar keer tegen hem om het aan hem te leren, op een gegeven moment zegt Ivar: ik heet Ivar, ik ben geen konijn!!

liefs Jenneke

We waren afgelopen weekend in de Efteling en Isis keek ademloos naar de Fakir, die op zijn vliegende tapijt vloog. Op een gegeven moment keek ze papa aan en zei "Da kan toch niet, papa??"

En dit is echt mijn favoriete uitspaark van Isis aller tijden (is van een maandje geleden ofzo): In het weekens had papa me uit laten slapen en op een gegeven moment kwamen Isis, Nika en papa me wakker maken. Isis is dan niet de subtielste; ze springt op bed en roept keihard in m'n oor: "Mamaaaa, wakker worden!!!!" Vervolgens trok ze het dekbed van me af, en keek ze heel verwonderd... Het was erg warm en ik had alleen een onderbroek aan, en Isis wees naar mijn borsten en zei "worstjes!" (ze kan het niet goed uitspreken). Dus ik zeg "ja, dat zijn mama's borstjes. Vervolgens wijst ze naar mijn tepel en zegt "Met schildpadje erop!" Whahahaaaa, ik heb echt 10 minuten in een deuk gelegen!
(Overigens zei mijn vriend dezelfde middag, toen ik een rozijntje in m'n decolleté liet vallen: "Is 'ie tussen je schildpadjes gevallen???)

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Yoëll wou afgelopen weekend Linsey wel even drinken geven....

hij zei tegen dr.....kom maar meittie....lekker melkie drinken uit Yoëll navel.....wahahahaha.....en hij wou haar uit zn navel laten drinken??????? snap nog steeds niet hoe hij bij een navel komt whahaha.....tevens noemt ie tepels ook navels...!!!!!!!!!!!!!!!

Annique kan haar eigen naam ook uitspreken sinds een tijdje

annique noella knoop =   annique bella plop

vandaar dat ze zo enthousiast is als ze kabouter plop op tv ziet hihi

groetjes sandra

Ook hier vliegen de wijze uitspraken me om de oren..

Afgelopen week was Chloë een ijsje aan het eten, zegt ze opeens, mijn telefoon gaat. Medam probeerde met moeite met de ene vrije hand haar (speelgoed) telefoon uit de broekzak te halen maar het wilde niet echt lukken. Steekt ze ineens het ijsje mijn kant op en zegt,hou eens ff vast ik kan geen 2 dingen tegelijk!  

ik kwam niet meer bij, alleen al de manier waarop ze het zei..whhaa

groetjes Pally          

Hoi,
Gisteren stond ik met Skip onder de douche en uiteraard stond ik daar bloot onder.
Toen Skip ineens zei: 'Mama, wat heb jij een mooie, grote borst!'.... "Heb ik maar één borst?" vroeg ik. "Nee, die andere is ook mooi hoor!'. pfffff.
Het zal hem wel zijn opgevallen doordat ze door de zwangerschap gegroeid zijn hahaha.
Groetjes, Noor

ik was ongesteld en had maandverband in waarop Mexx vraagt:
 mama waarom heb jij een luier om?
ik zeg
das geen luier maar als meisjes groot worden verliezen ze af en toe bloed.
Ohh zegt mexx al wijzend naar mijn maandverband:
dan is dat een goed plan.

moest erg hard lachen.

Mexx wat wil jij voor je verjaardag hebben?
Mexx; Een fiets maar die hebben julie al gekocht die staat op zolder
en ik moet wachten tot mijn verjaardag
whahahahahahah en het is nog waar ook!!

ze is soms zo eigenwijs!

kus wen

Terug
Bovenaan