We waren afgelopen weekend in de Efteling en Isis keek ademloos naar de Fakir, die op zijn vliegende tapijt vloog. Op een gegeven moment keek ze papa aan en zei "Da kan toch niet, papa??"
En dit is echt mijn favoriete uitspaark van Isis aller tijden (is van een maandje geleden ofzo): In het weekens had papa me uit laten slapen en op een gegeven moment kwamen Isis, Nika en papa me wakker maken. Isis is dan niet de subtielste; ze springt op bed en roept keihard in m'n oor: "Mamaaaa, wakker worden!!!!" Vervolgens trok ze het dekbed van me af, en keek ze heel verwonderd... Het was erg warm en ik had alleen een onderbroek aan, en Isis wees naar mijn borsten en zei "worstjes!" (ze kan het niet goed uitspreken). Dus ik zeg "ja, dat zijn mama's borstjes. Vervolgens wijst ze naar mijn tepel en zegt "Met schildpadje erop!" Whahahaaaa, ik heb echt 10 minuten in een deuk gelegen!
(Overigens zei mijn vriend dezelfde middag, toen ik een rozijntje in m'n decolleté liet vallen: "Is 'ie tussen je schildpadjes gevallen???)
Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika