Uitspraak van de week... ( Jullie ook?)

Hoi,
Ja, hier lachen wij ook heel wat af. Wat is het leuk he, nu ze zo goed praten!
Ik hoor ook regelmatig mezelf praten nu..... maar dan in het klein haha.
Gisteren was Bo in het schuurtje aan het rondneuzen en dat willen we niet omdat daar ook spullen staan die niet voor hem geschikt zijn. Dus riep Skip: "Kom Bo, je hebt daar niks te zoeken!"....
Ook komt nu regelmatig de vraag: "Wanneer komt de baby uit de buik geboord?".
Ik schrijf bijna alle leuke uitspraken op, want je bent ze vergeten voordat je het weet.
Er zijn er nog véél meer, maar kom er ff niet op.

Groetjes, Noor

Wahahha! Wat een leuke uitspraken!

Wij zaten zondag met z'n drieën in de auto. Ik zeg op een gegeven moment tegen Dean: Kijk eens, daar heeft mama gewerkt en ik wijs naar het kdv aan de linkerkant. Een klein eindje verder zegt papa: kijk Dean, daar heeft papa gewerkt en wijst naar de linkerkant  naar de frietfabriek. Dean  antwoord direct: kijk,  en daar werk ik! En wijst  naar de rechtkant. Hahahahaha.  We kwamen niet meer bij!

Dean komt uit de doeche en loop naar z'n kamer om aan te kleden. Hij laat een windje en kijkt achterom op de grond  en zegt: waar is 't ie nou gebleven?? Wahahahah!

Groetjes,
Nelly.

hahahaha erg leuk!
ik vergeet ze altijd op te schrijven!!

tijdje terug naar de Efteling geweest, komen we uit het carnaval festival zegt Merel: zo...en gaan we nu naar huis?
hahahahaha was de eerste atractie pas!

Of tijdens het eten uit het niets: papa jij hebt een grote neus en mama heeft een kleine neus. (hihihihi heeft ze gelijk in ook nog)

En ook erg goed in het mij napraten. Als Thomas huilt omdat ie honger heeft en ik in de keuken flesje maak roep ik wel eens: stil maar hoor, je krijgt zo de fles!
Was Thomas ander keertje weer aan het huilen, Merel rent erop af en zegt heel troostend (en op dezelfde toon als ik het zeg): Stil maar hoor, je krijgt zo de fles!
hihihihihi

Ik had een doosje aardbeitjes in de winkel gekocht.
Zegt Ilse midden in de winkel: "ik lust ook wel aambeitjes"

Ilse en Stan zaten samen in bad. Zegt Ilse ineens: "Stan heeft een wiemeltje en ik niet"
HAHAHA ik dacht dat ik erin bleef zeg!!!

Leuk hoor die peuter uitspraken zonder gène!

Liefs Jeske

Mick vorig jaar 5 jaar:

Hij had gehoord over mannen die op mannen verliefd werden en vrouwen die op vrouwen verliefd werden.

Ik vraag hem dan ook hoe heet dat dat als twee vrouwen op elkaar verliefd zijn?

Vol overtuiging: Frisbees

En twee mannen dan...."Hema's".......

Dit is de uitspraak van vorige week. Een beetje voorstellingsvermogen en je ziet het helemaal voor je:

In de supermarkt. Julian heeft de hik, nogal luid ook. Loopt voor mij aan en stopt bij de goedkoopste blikjes bier. (hik!) Pakt er eentje op, kijkt mij aan en zegt: Mama, deze vin papa ook lekker he? hik!

Ik lag helemaal dubbel van het lachen. En dat terwijl zijn papa nauwelijks bier drinkt (hm, wie zal dat nog geloven?)

Ellen mv Julian

Nick (5) vroeg vorige week toen ik zijn nek had ingesmeerd of ik ook even zijn voornek (hals) wou insmeren.

Ik was deze week met Tess in de winkel en daar was even veel lawaai omdat iets viel...zegt ons bijdehandje "aah ik wordt helemaal gek van deze wereld"

Terug
Bovenaan