Uittrekken van de sokken!

Hoi

Nou mijn topic zegt het al.... nadat de sokken niet meer vanzelf uitgaan doet mijn zoon 5,5 maand het nu zelf ... Ik dacht dat ze dat veel later deden? Het was geen toeval omdat ik nu al meedere keren heb zien doen (liefs net als ik ze weer aan heb gedaan natuurlijk)... Helaas ben ik nu ook 2 sokken kwijt en nee niet van het zelfde paar..

Wie  van alle kleintjes doet  dit ook al? En hoe oud waren ze?

grt suuz mv joshua 8-2-07
 
boas doet dat ook sinds hij 5 maanden is.voeten pakken is helemaal hip hier en als er een sok om zit trekt hij die uit en vreet m op.dus ik zou zeggen;kijk eens in zn luier haha.
 
Hah Kari, wat ben je toch een grapjas!!!

Wij mogen blij zijn dat onze spruiten deze fase in de zomer ondergaan! Moet je je voorstellen dat je dit hartje winter hebt... Ik moet zeggen dat ik Loek al de hele week bijna geen sokken aandoe, pas als zijn voetjes koud worden. (hij trekt zijn sokken nog niet uit, maar begint wel zijn voeten te ontdekken, dus dat zal niet lang duren)
 
hihi ja grappig ja, hij trek ze uit maar dan niet om de sok opte eten maar om zijn voeten op te eten hhihi en dan lachen he! En roepen naar mama 'zie je? mam zie je?'

Hij deed dit ook al van 5 maanden dus is het niet te snel? Hij zit ook al bijna, rolt zich om en staat ook bijna zelfstandig.... gaat te snel!!!!!!!!!

Mijn moeder zei vandaag 'en zo zijn ze 18, of 24 een en kleintje erbij'
 Ik wil er nog niet aan denken zeg!

grt suuz
 
Renzo vind zn voeten niet zo erg interessant maar hij heeft dan ook nooit sokken aan alleen als zn voetjes koud worden idd dan trek ik hem die dingen aan ;-)
wel heeft hij sinds deze week zn pielemans ondekt ooo das zo   gaaf als zn luier verschoont word en meneer grijpt gelijk naar dat wormpie en dan lekker met de handen door de poep pffffff doe mij dan toch maar een paar sokken die kwijt zijn of in de luier zitten whahhahhaa

liefs Corina
 
hahaha ja idd, hij heeft die nog maar twee keer eengeraakt en vond het wil een lekker gevoel zag ik aan zijn gezicht hihi. Maar zijn voeten (nadruk op voeten, meervoud hihi)  zijn gelukkig meer interessant op de commode, ook wel lastig met luier verschonen... maar minder als overal poep te hebben. Wat een deugnieten he?
 
Terug
Bovenaan