Uittrekken van de sokken!

heerlijk he suuz whahahhah wat een lekkere kinderen hebben we toch he zo lekker onbeschaamd allemaall en zo onbezorgd nog heerlijk ik geniet dus ook elke dag en elke minuut van mn moppie ;-) en ben blij dat ik hier soms ff mn ei kwijt kan of gewoon lekke ken lachuh want dat doe ik hier eg elke dag moet wel elke dag om een of ander topic lachuh en denk dan oooo dat is daar dus al net zo
 
Ja idd, wordt soms te weinig gelachen (ook op het forum)  vind ik ook, en lachen is zo gezond... kijk maar naar de kinderen.... schaterlachen doet joshua al sinds dat hij 8 weken oud is! echt tof zeg! wordt ook steeds harder en zo heb ik ook vaak de slappe lach en wat goed voel je dan daarna!

grt suuz

oeps al laat zeg ik ga na bed! lig er normaal gesproken al een uur in . Joshua wordt graag nog ff wakker om bij mam aan de borst te drinken s'nachts en is ook al lekker vroeg wakker. Ben toch te veel aan het forummen (?schrijf je dat zo?)
 
whahhaha ja het is hier ook al een echt werkwoord geworden forummen ;-) en slaap lekker en Renzo heeft die lach ook heerlijk ken je zien op mijn hyves maar ga maar lekker slapen liefs Corina
 
Wij hebben lang gezocht, maar de enige babysokken die blijven zitten zijn Sticky Socks. Deze sokken hebben een silicone randje aan de binnenkant, werkt perfect! Je kan ze gewoon online bestellen.
https://stickysocks.com/
 
Terug
Bovenaan