Uitzonderlijk lang ??

A

Anoniem

Guest
Ik was vannochtend bij het cb en daar mocht meneer weer op de lat en de schaal.
Hij was 9,1 kg en 75,5 cm lang.
Dat was dus volgens haar 'uitzonderlijk' lang. Niets om zorgen over te maken hoor.
Maar ik zie dus wel dat Kian een beetje groot is uitgevallen (om het zo maar even te noemen) maar zo veel langer dan z'n leeftijdsgenootjes vind ik 'm niet.
Willen jullie eens kijken in jullie boekje hoelang jullie kindjes waren met 7 maanden?
Zijn er nog meer Lange Jannen in de zaal??

Thanx
Nelleke

PS Verder ging het (zoals gewoonlijk) weer erg goed met hem (maar daar heb ik het cb niet voor nodig, dat zie ik zelf ook wel)

Tess was met 7,5 maand 70 cm, en daarmee zat zij voor een meisje al iets boven het gemiddelde.

Groetjes sandra

Hey das toevallig,
ik was vanmorgen ook op t cb met Twan, dus heb verse info voor je. hahaha
Twan is 7,5 maand en is 7915 gr en 69,5 cm. Dus ja, eigenlijk vind ik Kian wel erg lang ja. Maar goed, Twan komt nu een beetje bij de gem kindjes, zat altijd onder aan de lijn. Hij was met zijn geboorte 3140 gr en 48 cm. Ook zijn wij niet echt groot, dus dat verwacht ik bij hem ook niet. Maar als hij maar blijft groeien in zijn eigen lijn, dan is toch alles goed???

Met Twan was verder ook alles prima, alles wat hij met 9 maand hoort te kunnen,kan hij nu al. (omrollen, heen en terug, naar zijn naam luisteren, dingen pakken in linker en rechterhand en ook overpakken) Dat scheelt weer. hahahaha.

Veel plezier met je lange jan! haha
Liefs Maaike

Siebe was met 7.5 maand 70.2 cm lang en woog 9.745 gram

Merijn daarentegen was met 7,5 maand 75 cm lang en woog 10.020 gram

Bij de geboorte was Siebe al 5 cm kleiner dan zijn broer, maar hij is ook 4 weken te vroeg geboren. Dat verschil blijft dus toch bestaan. Merijn woog met de geboorte 9 pond en Siebe 6 pond, maar je ziet daar dus nagenoeg geen verschil meer in. En ondanks dat het gewicht op zo'n 250 gram na hetzelfde is, vind  ik Siebe er niet dik uit zien.

Het enige "nadeel" waar je straks mogelijk mee te maken krijgt is dat jouw manneke hoger ingeschat wordt dan hij is. Dat wil zeggen dat mensen verwachten dat hij meer kan, omdat hij zo groot oogt. Merijn krijgt daar nu al mee te maken en dan zit hij nog maar op de peuterspeelzaal. Hoe vaak mensen al hebben gevraagd aan mij wanneer hij naar de basisschool gaat, terwijl hij in juni nog 3 moet worden. Ik heb zelf het probleem ook wel een beetje gekend. Ik stond ook altijd achteraan in de rij bij gym.

Groetjes Fonske.

Hoi,

Kay was met de 7,5 maand 71 cm lang.
26 april moet ik weer gaan want dan is hij 9 mnd, ben benieuwd of dat beetje pokon in zijn fles heeft gewerkt

Esmé mv Kay

Tygo was met zijn 7 maanden 72.8 cm lang. Beetje korter dan Kian dus, maar ook ietsje minder in gewicht (8805). tygo valt ook onder de   "grotere kinderen" volgens ons CB.

Yoëll was afgelopen keer (4 weken terug ofzo) 71 cm.
Volgende week gaan we weer.

Esmé wat dacht je... pokon op mn gazonnetje en pokon in mn knulletje

Als je ziet wat dat gras groeit dan moet dat bij Kay ook wel lukken toch? Daarbij krijgt hij wel een flinke dot haar

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan