Uitzonderlijk lang ??

Thoma is begin april nog gekeurd.... en goed gekeurd hoor! Weet de lengte even niet uit mijn hoofd ( slecht hé??) Maar ik dacht 70 cm. En hij weegt 10 kg....
Dus ik vind Kian al "groot" ja, hahahah! En ik kan hem pokon geven wat ik wil, maar bij mij heeft dat vroeger ook niet geholpen....

Gr. Marieke

Hallo allemaal,
Hier nog een lange hoor! bij 6 mnd was Francesco 70 cm Ik en mijn vriend zijn allebij 1.72 dus niet zo lang. Het rare is ook dat als mensen hem zien hem altijd ouder schatten hij is nu bijna 7 mnd en ze denken dat hij al een maand of 9 is  en het gaat al zo snel!! Het zal de hollandse klei wel zijn denk ik

Groetjes Jolanda

Hoidiehoi!

Stef was de laatste keer (7 maanden) 73 cm en 10 kilo. Dus ook wel aardig groot denk ik.Inderdaad schatten mensen hem soms ouder in....maar ach, zal ie later wel handig vinden....hihi

Liefs Annet

Isis was gisteren 70 cm lang, ze is bijna 7,5 maand oud. Ze zat tot nu toe steeds precies op de gemiddelde lijn qua lengte, maar nu heeft ze een groeispurtje gemaakt en zit ze er iets boven. Qua gewicht zit ze overigens altijd iets boven het gemiddelde, maar ja... papa en mama ook     !

Groetjes,
Myrna mv Isis

Hier ook zo'n  Lange jan!!!

Aaron was met 6,5 maand 9,730 kilo en 75 cm!!
De arts vond Aaron ook inderdaat erg lang, maar ja dat krijg je met een lange papa!!!

We zitten nu in maatje 80/86!

Aankomende dinsdag moeten we weer naar het CB en dan ben ik benieuwd!!

Groetjes Brigit
Aaron 7,5 maand!

Sem was met 7,5 maand 72,5 cm en woog 8150 gram. Moeten as donderdag weer dus ben benieuwd. Naar mijn idee is hij best gegroeid. Was net in de winkel en toen dachten ze al dat 1,5 jaar was toen moest ik zeggen nee 9 maanden. Mensen zeggen vaak maar wat als het op leeftijd aankomt.

Groetjes Cindy

nou, ik vind m wel uitzonderlijk lang. maar mijn kleine hummel is ook tamelijk klein hahaha. Ze is net zondag 9 maanden geworden en ze is 69 cm!

Barbara

Hier dan een kleintje, Yari was met 7,5 maanden maar 68 cm.
Yenna was ook zo'n minimensje, ze was met 7,5 maanden maar 65 cm.

Op het bureau hadden ze een schatting gemaakt hoe groot Yari zal worden ( grove schatting ) daar kwam uit dat hij ongeveer 1.83 wordt.
Ben benieuwd...

Yari  is nu met de 9 maanden (  en nu  11 dagen )  contole 71,5 cm en precies 9 kilo.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan